Gå til innhold

Når gråt du sist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg husker ikke helt sist, lenge siden jeg har strigrått. Men jeg har grått i år en eller annen gang. Har mine øyeblikk da jeg savner mamma som døde for sju og et halvt år siden. Men som regel er det bare en stille tåre som kommer sammen med et trist sinn.

6529100[/snapback]

 

jepp, slik er det her også; gråter nesten aldri, men en stille tåre (pent formulert :) ) kommer det realtivt ofte når man er litt trist og tenker på triste ting som har vært etc.. ;)

Lenke til kommentar

Dere, det er ikke galt i å gråte. Du kan ikke si at et virkelig mannfolk ikke griner. Virkelige mannfolk griner de også og er for begge kjønn. Når du griner letter sinnet seg også litt tror jeg og du blir mindre deprimert hvis du f.eks har vært deprimert.

 

-Jeg har smågrini/deprimert/irritert/super-sint av bugs som er på Hearts of Iron 2, Rome og andre strategi spill. Blir så jævla sint når moralen går til helvette på mine units når de bare er en nanometer fra å vinne. "Take out that last guy, my army at 1 billion, and.... splong", generalen dør og alle løper sin vei, :hrm:.

 

-Jeg griner ikke av smerte, men jeg pleier å hoppe og dans, kanskje jeg tar en liten pirruett her og der, og lager mange grimaser, hvis jeg f.eks smeller lilletåa i en spiss kant. Juhuu, deilig :).

 

-Jeg griner for det meste av triste filmer. Når jeg tenker på ossen verdens ressurser er delt og hvordan andre folk i resten av verden har det, gråter jeg, hele tiden for å si det sånn; den indre delen av meg og også hoss dere. Jeg gråt også litt da jeg var deprimert for noen måneder siden. Hadde det litt kjipt, så jeg lot det renne :ermm:.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er mange år siden. Må vel ha vært da jeg var barn. Jeg greier rett og slett ikke å åpne meg når det er andre personer tilstede.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Teller det å være på gråten? Det er jeg nå. 'Kjæresten min' er død for meg nå. Hun og alle venninnene hennes har blokka meg på msn, og det siste venninna hennes gjorde var å sette 'R.I.P.' helt til slutt i nicket sitt, overbringe liksomnyheten om at hun var død, og så blokke meg.

 

Fy faen, som det suger! Hun bor i Lillestrøm også, så jeg har ikke truffet henne siden november, og i perioden hun har sagt at hun ikke har hatt nett eller mobil, har hun oppdatert sin egen hjemmeside og vært svært aktiv på andres hjemmesider.

 

Bare en utrolig barnslig måte å si at hun ikke vil ha mer med meg å gjøre, og nå er jeg altså på gråten. Kan hende jeg gråter i natt. Sist gang var da gamlekjæresten min gjorde det slutt, altså november i fjor.

7619828[/snapback]

Høres ikke noe særlig kult ut. Blir litt trist jeg også av når jeg leser det. Hva fikk henne til å bare plutselig blokke deg? :/

 

Liker ikke å gråte. Jeg gråter sjeldent, men det er sikkert fordi jeg ikke har hatt noen kjæreste jeg har kjent i lenger enn bare 1 dag.

 

Men nå er det på tide å legge seg. (Ja jeg vet hva klokka er)

Lenke til kommentar

Sist gang jeg gråt var vel da jeg så den episoden av Prision Break hvor Lincon skulle henrettes :cry:. Vet ikke helt hvorfor det var så sterkt, men jeg gråt da. Kommer sikkert til å gråte i dag da. Skal møte eksen for å prate, lol.. hater nyttårsfyll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...