Gå til innhold

Når gråt du sist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

crap, jeg er seriejunkie uten like, og for noen få dager siden starta jeg på everwood... nå så jeg nettopp e21s3.. nesten til å gråte av at jeg har greid 40timer med everwood på 3 døgn

 

edit: og det var under den episoden det kom noen tårer, ja :p

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Sist gang eg gråt er 3 år siden. Var på en nyttårsfest, og eg var på mitt første og siste møte med Tequila. Etter to timer, etter at eg hadde kastet den ene skoen min opp i takrenna på huset, og fått en kamerat til å slå til meg, fordi eg ville at han skulle få ut aggresjon, skjedde det noe. Eg fikk det plustelig for meg at Brann hadde tapt kvallik-kampen mot Sandefjord, og rykket ned i første divisjon... Gråt i 4 timer.. klarte ikkje å stoppe, bare skrek på Torstein Helstad og sa at han måtte komme tilbake.. Værste er at eg igrunnen driter litt i fotball også.

Lenke til kommentar

Til hver episode av One Tree Hill. Det høres overfladisk ut, men er egentlig litt dypere. Jeg gråter egentlig sjelden og får aldri utløp for mine følelser, så når jeg ser One Tree Hill så bare renner tårekanalene og da gråter jeg alltid for det jeg egentlig vil gråte for også. I sånne stunder er det deilig å gråte.

Lenke til kommentar
Da min bestekompis bærte kista til bestemoren sin. Og bestefaren hans knekte sammen da kista ble heist ned i grava.

Det er noe av det kjipeste jeg har opplevd veldig lang tid..

7651868[/snapback]

 

slikt er kjipt! Har selv bært kiste til nære familiemedlemer 2 ganger, og måtte stålsette meg noe sykt for og ikke knekke helt sammen. Tiden leger alle sår, men uannsett så sitter arene der for altid. ;)

Lenke til kommentar
Da min bestekompis bærte kista til bestemoren sin. Og bestefaren hans knekte sammen da kista ble heist ned i grava.

Det er noe av det kjipeste jeg har opplevd veldig lang tid..

7651868[/snapback]

 

slikt er kjipt! Har selv bært kiste til nære familiemedlemer 2 ganger, og måtte stålsette meg noe sykt for og ikke knekke helt sammen. Tiden leger alle sår, men uannsett så sitter arene der for altid. ;)

7654040[/snapback]

Jepp. Det var tyngre å se det enn jeg trodde. Kjente ingenting da jeg satt i begravelsen, emn da han bærte kista fikk jeg klump i halsen. Kjempet som besatt for ikke å gråte.. Klarte å holde dem inne da, men så kom dem da bestefaren begynte å gråte.. Klarte ikke å være på møtet etterpå.. Han er bestekompis å familie da så..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...