Gå til innhold

Bort med useriøse poster


Anbefalte innlegg

Jeg synes den siste trenden med totalt useriøse og idiotiske poster begynner å trekke ned forumet en smule.

 

Det er blitt flere og flere poster for eksempel "hvor putter du snusen hen", "hvitost eller gulost", "Er mora di større enn pappa'n din" osv. Oppdiktet for å understreke hva jeg mener..

 

Denne typen poster gjør at forumet noen ganger fremstår som en barnehage nærmest. Og jeg mener slike poster er både unødvendige og hensiktsløse.

 

Jeg ville foretrukket at forumet slo ned på slike tulleposter. Offtopic eller ei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke disse innleggene grunn til at Off Topic finnes? sånn at den søpla holdes utafor andre kategorier. det seriøse som ikke passer inn andre steder på forumet blir vel som regel postet i annet?

grunnen til at OT er populært er akkurat på grunn av disse enkle verdagslige diskusjoner. Du er jo ikke nødt til å henge akkurat inne på ot?

hvitost vs gulost hadde 2037 stemmer. Er det noen poller som har flere stemmer? et populæret tema er et populært tema. OT kommer alltid til å ha slike rare greier. Det er noe av sjarmen.

Nå skal det ikke veldig lange tiden før en post dør ut inne på ot, så det dårligste og uine\teresange forsvinner fort.

Lenke til kommentar
la off topic være off topic. Ikke gå inn på den kategorien hvis du ikke liker innholdet. Værre er det ikke.

6501681[/snapback]

 

Hadde det bare vært så vel..

 

De aller fleste av oss ser på siste poster. Der er offtopic enten man liker det eller ikke..

 

Hadde offtopic vært isolert fra de øvrige postene så -greit.

 

Men offtopic er utganspunktet ikke søppelpost-kategori. Den er beregnet for andre nærliggende overskrifter som nesten passer inn i andre grupper, men som likevel ikke passer inn godt nok. Derfor offtopic.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med hvordan forumet er bygget opp, og meget fornøyd med hva som tillates av tråder her inne.

Vi skal ha et sted for å kanalisere våre tåpelige ideer og tanker, og da passer Off Topic/OT-baren perfekt.

Og så lenge man bruker Emnefeltet godt så trenger ikke de som ikke vil å gå inn på tråden, selv om de sannsynligvis vil gjøre det av nysgjerrighet uansett...

Lenke til kommentar

Enig med deg her Patience, det er for mye svada som farer rundt på forumet om dagen. De "store" trådene om gudene måtte vite hva de handler om stenges så fort de ses, i allefall i brorparten av tilfellene.

 

Telletråder blir også stengt uten forvarsel.

 

Setter pris på om dette blir rapportert inn, slik at det er lettere å ta tak i det.

Lenke til kommentar

Alle på dette forumet har et ansvar for at forumet skal holde en hvis standard, og vil du opprettholde en standard så rapporter nå for guds skyld emnet og ikke klag når man mener det begynner å gå over stokk og stein.

Hvis folk orker å rapportere det de mener er slike threads så tar en moderator kik på det å gir deg ei tilbakemeling på akkurat dette og problemet blir gjort noe med.

Lenke til kommentar
Jeg har et forslag!

 

Mulig det er litt arrogant, men hva med på legge alle kategorier hvor det for det meste bare foregår preik av mindre viktig betyding i en kategori kalt "fjortisbaren"? For tråder som Siste Ordet består jo hovedsaklig av fjortisinnlegg.

6505027[/snapback]

Litt arrogant? Hvis Off-Topic kategorien er et slik stort problem, hvorfor går du inn dit i det hele tatt? Har man driten på et sted så holder det seg der. Hvorfor tror du at plata på oslo ble opprettet? Fordi man hadde kontroll på driten på et sted samlet.

No offence til deg som person, men forslaget ditt var smakløst.

Lenke til kommentar
b-real: Det er ikke alt i Off Topic-forumet som er av dårlig kvalitet. Men det er utrolig mange av den yngre generasjon som holder seg der, og som poster innlegg med språk som er meget internt og webaktig.

Forslaget mitt var også satt på spissen, og var ikke ment å tas så alvorlig som du gjorde nå.

6505313[/snapback]

Men hvorfor opprette en ny kategori når det allerede ER en kategori for dette og den heter OT-baren? Hvis det ikke var ment så alvorlig så...vel...eh...hvorfor poste det? Bringer bare enda mere userriøsitet til forumet, og var det ikke det man ville få bukt på?
Lenke til kommentar
Alle på dette forumet har et ansvar for at forumet skal holde en hvis standard, og vil du opprettholde en standard så rapporter nå for guds skyld emnet og ikke klag når man mener det begynner å gå over stokk og stein.

Hvis folk orker å rapportere det de mener er slike threads så tar en moderator kik på det å gir deg ei tilbakemeling på akkurat dette og problemet blir gjort noe med.

6504947[/snapback]

 

Jeg rapporterer det jeg finner. Det tror jeg mange av moderatorene og administratorene vet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...