Gå til innhold

Bort med useriøse poster


Anbefalte innlegg

Alle på dette forumet har et ansvar for at forumet skal holde en hvis standard, og vil du opprettholde en standard så rapporter nå for guds skyld emnet og ikke klag når man mener det begynner å gå over stokk og stein.

Hvis folk orker å rapportere det de mener er slike threads så tar en moderator kik på det å gir deg ei tilbakemeling på akkurat dette og problemet blir gjort noe med.

6504947[/snapback]

 

Jeg rapporterer det jeg finner. Det tror jeg mange av moderatorene og administratorene vet..

6508587[/snapback]

 

Det er vi takknemlige for, av og til går det i 100 her i "huset", helt umulig å få alt med seg i enhver tid. :)

 

Mvh

jarmo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingenting her slår fjorårets tråder:

 

- Hvilken mobil har moren din?

- Hvilken mobil har faren din?

- Hvilken mobil har bestemora di?

 

osv... :p

6508598[/snapback]

'

De kunne jo i starten tjent en hensikt. Men burde vært stengt tvert når det viste seg å utvikle seg til en sånn useriøs greie.

Lenke til kommentar
Alle på dette forumet har et ansvar for at forumet skal holde en hvis standard, og vil du opprettholde en standard så rapporter nå for guds skyld emnet og ikke klag når man mener det begynner å gå over stokk og stein.

Hvis folk orker å rapportere det de mener er slike threads så tar en moderator kik på det å gir deg ei tilbakemeling på akkurat dette og problemet blir gjort noe med.

6504947[/snapback]

 

Jeg rapporterer det jeg finner. Det tror jeg mange av moderatorene og administratorene vet..

6508587[/snapback]

 

Det er vi takknemlige for, av og til går det i 100 her i "huset", helt umulig å få alt med seg i enhver tid. :)

 

Mvh

jarmo

6508611[/snapback]

 

Regner med det. Er selv admin og moderator på et par andre sider. Vet at det kan gå hett for seg til tider. Men vi har ikke sånn rapporteringssystem, og følgelig langt færre brukere enn diskusjon.no..

Lenke til kommentar

er enig med slike ting som "hvilken mobil har fardin?". den eneste tråd som var/er viktig var/er gulost/hvitost (som forøvrig er stengt), men så begynte alle å lage lignende. Slike ting (herming/flooding) liker jeg ikke, og passer ikke inn i forumet i det hele tatt.

 

Men utover det er jeg ganske fornøyd med forumet, inndelingen og hvor de seriøse postene havner hen.

 

Og det er jo litt morsomt når noen kommer med en morsom post i f.eks. digital foto & video, men at de h ar noe seriøst også med er viktig.

 

"We've got to keep the balance" - en eller annen tulling

Lenke til kommentar
Det er blitt flere og flere poster for eksempel "hvor putter du snusen hen", "hvitost eller gulost", "Er mora di større enn pappa'n din" osv. Oppdiktet for å understreke hva jeg mener..

6499723[/snapback]

Jeg er enig i at dette er tulletråder på barnehagestadiet, men så lenge disse holder seg innenfor Off Topic-kategorien ser jeg virkelig ikke problemet.

Lenke til kommentar
Synes "forumet hadde ikke vært det samme uten..?" og "hvilke brukere husker du i hodet...?" er mye, mye værre en de trådene som hittil har blitt omtalt.

 

Det er jo bare de 30-40 mest aktive brukerene i SO som skriver opp navnene på hverandre, veldig interessant.

6515037[/snapback]

Jeg rapporterer de trådene, men tror du det skjer noe ? nope.

Vet ikke hvorfor, mulig moderatorene er uenig med meg eller så har dem ikke "guts" til å gjøre noe med trådene. For da kommer alle whine postene om hvorfor tråden ble stengt.

Lenke til kommentar

Hvis det er slik at det er et problem at forumet er stort, faktisk et så stort problem at man vil prøve å skille ut enkelte kategorier fra de man selv besøker, så er det jo et tankekors i og med at man prøver å utvide enda mer (les: legge til flere kategorier). Kanskje ikke et megaforum er løsningen? Alle kan jo ikke være like interessert i alt...

Lenke til kommentar
Synes "forumet hadde ikke vært det samme uten..?" og "hvilke brukere husker du i hodet...?" er mye, mye værre en de trådene som hittil har blitt omtalt.

 

Det er jo bare de 30-40 mest aktive brukerene i SO som skriver opp navnene på hverandre, veldig interessant.

6515037[/snapback]

Jeg rapporterer de trådene, men tror du det skjer noe ? nope.

Vet ikke hvorfor, mulig moderatorene er uenig med meg eller så har dem ikke "guts" til å gjøre noe med trådene. For da kommer alle whine postene om hvorfor tråden ble stengt.

6517568[/snapback]

 

 

det blir jo litt teit om en tråd skal bli stengt bare fordi en (eller enkelte) brukere synes emnet er uintresant (leif?)... er det støtende/ulogvlig innhold er det jo noe helt annet--.

Lenke til kommentar
Synes "forumet hadde ikke vært det samme uten..?" og "hvilke brukere husker du i hodet...?" er mye, mye værre en de trådene som hittil har blitt omtalt.

 

Det er jo bare de 30-40 mest aktive brukerene i SO som skriver opp navnene på hverandre, veldig interessant.

6515037[/snapback]

Jeg rapporterer de trådene, men tror du det skjer noe ? nope.

Vet ikke hvorfor, mulig moderatorene er uenig med meg eller så har dem ikke "guts" til å gjøre noe med trådene. For da kommer alle whine postene om hvorfor tråden ble stengt.

6517568[/snapback]

 

 

det blir jo litt teit om en tråd skal bli stengt bare fordi en (eller enkelte) brukere synes emnet er uintresant (leif?)... er det støtende/ulogvlig innhold er det jo noe helt annet--.

6518612[/snapback]

Når det gjelder disse "forumet hadde ikke vært det samme uten..?" og "hvilke brukere husker du i hodet...?" osv. Så har det allerede blitt laget mange variasjoner av disse. 90% av dem ender opp med, "jeg liker bruker x fordi han har en gul t-shorte". Mao bare svada. Jeg kaller disse telletråder, bare masse innlegg med en liste med navn eller masse svada.

 

OT-baren kan forresten skifte navn til Statistisk sentralbyrå "svada edition".

Jeg savner tiden da faktisk "Off topic" inneholdt morsomme og finurlige tråder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er også enig i at det blir litt mye iblant. Det gis mange gode eksempler på det her, og som KissaMcDuck sier kan tulle-poster være festlige, men det får da finnes grenser. Juleaften blir liksom ikke det samme hvis det er juleaften hver eneste dag - man blir lei av det til slutt. Det er greit at vi har et off topic-forum, men når det går OT av OT er det ikke så morsomt lenger. Det er bare et minimum av postene jeg gidder å svare på, enten fordi jeg vet de kommer til å forfølge meg i Mine innlegg resten av livet eller fordi det rett og slett blir for dumt. Og så er det også en god del av disse trådene hvor SO-folka beveger seg ut av SO for å kunne snakke om hverandre (no offence, men det er de samme folka som går om igjen i de fleste av de trådene).

 

EDIT x 10^77: Skriveleif

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...