Gå til innhold

Mitt forsøk på døgning


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samt når man kommer relativt fulllastet opp til Amsterdam og skal ha tankene klare (spylt og rene) i rotterdam. I tillegg brekker vaieren på "Hose handling" kranen på babord side og det tar jo en god del timer.

 

Kanskje 3timer søvn iløpet av de siste 80 timer?

 

Jeg klager ikke og har det veldig fint ,men noen ganger skjer slike uforutsette ting og da kan man ikke gå å legge seg fordi man er trøtt. "Take some coffe and get out to work" er kommentaren man får da.

Lenke til kommentar
Her er vi på beina igjen.

Jeg fikk rett og slett koffeinsjokk og ble mageforgiftet så jeg la meg rett ut i 12-13 timer i 12 tiden midt på dagen og hatt det mindre bra  :thumbdown:

 

Neste gang blir det batterybokser glatt!

6481559[/snapback]

 

 

Hah, du sku gjort som meeeg.

Trenger jo ikkeno å holde seg våken på en enkel døgning, vel :cool:

Lenke til kommentar

Døgning har aldri vert noe særlig problem egentlig... Har 'faser' der jeg gjerne blir trøtt 3-4, våkner til liv klokken 5 (morgenen), blir litt trøtt etter middag, før jeg våkner for kvelden igjen ^^

 

På en annen side elsker jeg å sove, og er soving bortkastet tid så kaster jeg vekk sykt mye :!: I ferier blir det lett 11 timer soving i døgnet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En av kameratene mine sov i HELE 22 timer en gang, skjønner ikke at de klarer å sove så mye.. han la seg ti om kvleden, sov hele natta og dagen og sto opp igjen 8 om kvelden.. det er lattis, klarer ikke å sove 12 timer engang jeg.

 

En annen kamerat var oppe fra kl 7 (jobb) fredag, derretter dro han på LAN, han slokna ikke før Søndag kl 4 om natta, altså 45 timer ^^

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...