Gå til innhold

Mitt forsøk på døgning


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg kastet i meg 1L med kaffe allerede :D

Bare 14-15 timer igjen nå og finnes nesten ikke trøtt ;P

Så skal gå fint dette her siden det er 2 eller 3 gangen jeg døgner skikkelig =)

I fjor hadde jeg en rytme at jeg la meg kl 9-10 på morgen og sov til 6-7 på kvelden og da var det på tide å gjøre noe med det da vi om 1 uke skulle på hytteferie ;p

Endret av Chief_R-W
Lenke til kommentar

Ja, hehe, er ofte slik. Har hatt en periode nå hvor jeg har lagt meg klokka 0600 og stått opp ved 1800-tida. Fant ut at det var på tide å få gjort noe med det. Problemet er ikke det å klare å holde seg oppe, det er mer det av foreldra mine ikke blir så happy når de finner ut at jeg har sitti oppe hele natta. :p

Lenke til kommentar

Har vært oppe lenge nå, men ikke laget meg noe kaffe enda. Skal vente til rundt tolv-ett, da er det tid for kaffe. Deretter er det vel litt tvtitting, kanskje en film eller to, så er det middag og slik går det. Plutselig er kvelden der, og man kan legge seg, trøtt og sliten.

Lenke til kommentar

Jeg var sånn passe trøtt i 3-4 tiden her men trakk meg kaffe og nå lys våken ;p

Utrolig og den kaffen hjalp ja :)

Sist jeg døgnet var jeg slakt i 12 tiden midt på dagen.

Men skal vel klare meg bedre denne gang :)

Bare jeg ikke blir så våken av denne kaffen så jeg sliter å sove til natten da er løpet kjørt ;O

Endret av Chief_R-W
Lenke til kommentar

Tro meg, hvis du holder ut dagen i dag, så har det ikke noe å si hvor mye kaffe du drikker. Klokken seks er du mest sannsynlig dødstrøtt, og da er det heldigvis null stress å sovne. Bare passe på at du kommer opp tidlig i morgen på en måte. Ikke sover bort hele dagen, fordi da er lissom alt bortkasta.

Lenke til kommentar

Skjønner , for da er alt jeg bearbeidet bare blitt tull :p

Så jeg må sette hardt press på at jeg ikke må sove og det kanskje til maks 9 tiden siden jeg må prøve å få en fast ramme på det.

Spennende å utforske det der siden jeg ikke har fått testet det skikkelig enda.

Men en annen ting : Kan man drikke for mye kaffe så det blir skadelig på noen måte ?

Lenke til kommentar

Vel, hvis du sjelden drikker kaffe, og du får i deg masse kaffe på kort tid, så kan det hende du begynner å skjelve o.l. For mye koffein når du ikke er vant til det kan føre til slikt. Bare ikke overdriv med kaffedrikking eller noe annet, men hold på med noe som ikke gjør deg rastløs og trøtt. Det er i allefall det jeg pleier å gjøre.

Lenke til kommentar

For dette er egentlig første gangen jeg tar inn større inntak med kaffe.

Ellers bare drukket 1 kopp en sjelden gang.

på 1L fordelte jeg det på 4 plast skje'er når den traktet.

Nå har jeg iallefall drukket 5 kopper kaffe så virker endel mer våken enn for noen timer siden.

Får bare håpe jeg slipper kaffe anfall siden det er første store inntak ;O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...