Gå til innhold

Mitt forsøk på døgning


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er ikke noe problem...

 

jeg har vært oppe i 72 timer, og natta før sov jeg i 2 timer...

 

har også vært aktiv i ca 35 timer, uten mat, uten søvn, gikk vel i nærmere 20 timer, var på vakt ellers...

 

på morgenen hadde vi gjørmeløp, dvs ca 2 timers løp i gjørme som var mellom 20cm og 1,5m dyp, og vi skulle ha med en kasse på 30kg, og vi skulle ikke gå, men krappe/åle oss bort...

 

24 timer "vanlig" aktivitet er 0 problemer...

Lenke til kommentar

Jeg har skikkelig problemer med å klare å snu et døgn på riktig side igjen.

Jeg våknet kl 1 i natt etter den forferdelige overdosen av kaffe og mageknipen gått ganske mye over.

Men så er det å være våken til rundt 10 tiden i kveld da så blir spennende om jeg klarer så mye som 10-11 timer =O

Lenke til kommentar
Jeg har skikkelig problemer med å klare å snu et døgn på riktig side igjen.

Jeg våknet kl 1 i natt etter den forferdelige overdosen av kaffe og mageknipen gått ganske mye over.

Men så er det å være våken til rundt 10 tiden i kveld da så blir spennende om jeg klarer så mye som 10-11 timer =O

6482734[/snapback]

 

hey, vi er i samma båt :D

 

Blir ikke no problem å holde seg våken, kom deg ut å gjør no, så skal du se timene farer fort forbi :)

 

Hvis ikke, så kan du rydde, spille whatever...bare ikke legg deg på sofaen å se på TV :p

Lenke til kommentar

Dere skulle prøvd dere på en kjemikalietanker hvor der et tankspyling av 48tanker og det er et tidspress som sier at man må bli ferdig innen en viss tid ellers blir det milliontap. Og det er noe annet å bære tunge slanger , skru fast bends og slanger. Samt gå opp og ned av tanker i over 35grader.. Da er man trøtt ;)

 

Å sitte forran datamaskinen er jo bare avslapping og er jo ikke et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...