Gå til innhold

Mitt forsøk på døgning


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Det kommer jo litt an på om en har noe å pusle med. Sitter en 30 timer rett opp og ned i en stol, så sovner en jo veldig lett. Jeg har aldri vært lenger opp enn 26 timer, selvfølgelig foran et onlinespill. Var ikke særlig trøtt, kommer over den kneiken midt på natten. Ikke særlig god følelse å legge seg i 8-tiden om morgenen når planen var å legge seg 6 timer tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lengste jeg har vært våken er 52 timer, det var to nattevakter på shell etter hverandre uten at jeg fikk sove i mellomtiden.. pluss at tidligvakten kom 4 timer forseint..

 

Det var hardt!! sovnet i ca 4 sekunder på en bruskasse, og det er jo litt skummelt når en er alene på jobb :)

Lenke til kommentar

Er sjelden jeg i det hele tatt gidder å døgne. Gjør det kun når jeg føler det er nødvendig. Skal også sies at for mange timer uten søvn over lengre tid kan skade litt av hvert. Mener å ha lest det et sted. Kanskje ikke så rart egentlig. Etter 24+ timer uten søvn kan man kjenne at kroppen begynner å bli rimelig sliten og lei.

Endret av Riggs
Lenke til kommentar
Oisann , da er det brått skummelt å sovne 2 sekunder for mye ;p

Passe sliten her nå men må greie meg ut dagen selv om jeg er passe trøtt nå =p

 

Jepp. nattåpen butikk og helt alene :/

 

 

Koffein er trikset gutta pump på, om du kjenner tegn til trøtthet kom deg i bevegelse.

 

Det der er faktisk livsfarlig. For mye koffein kan føre til hjerteklapp (i værste fall kollaps). Og dersom kroppen din er sliten, betyr det at den trenger hvile, ikke at du pusher den med kroppslige aktiviteter og koffein bare for å være oppe et par timer til.!

 

Et tips: Har du sjangs, så hvil. Skal du jobbe nattevakt, sov før du drar på jobb, et par timer gjør underværker.

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært ute på kjøretur , moped 2x5 km til butikken og det var helt grusomt å kjøre når man er trøtt så blir nok ikke flere døgne kjøringer nei.

Reaskjonstiden min er veldig lang nå så helst var den kjøreturen ikke helt bra.

Men det gikk bra iallefall :).

Snart 22 timer våken nå =)

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært ute på kjøretur , moped 2x5 km til butikken og det var helt grusomt å kjøre når man er trøtt så blir nok ikke flere døgne kjøringer nei.

Reaskjonstiden min er veldig lang nå så helst var den kjøreturen ikke helt bra.

Men det gikk bra iallefall  :).

Snart 22 timer våken nå =)

6476446[/snapback]

 

 

jeg skulle hjem fra lan, og hadde vært våken ifra mandag morgen til torsdag kveld..

jævligste sykkelturen jeg har hatt noen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...