Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skymarshall hvorfor lager du ikke en sang om stakkars pogo som måtte dø pga dama gjordet det slutt

 

Støtter den.

 

Hva i h* har det med noe som helst å gjøre? Lage en sang om en hamster som sikkert hadde det bedre 'put to sleep'? Og om Erlend og Steinjo skulle finne på å skrive sang (kan ikke se for meg noen andre artarder finne på noe like dumt) om situasjonen måtte det i så fall vært om hvordan Skymarshal satte på plass kvinnfolket ved å pælme dyret ut vinduet. Altså ikke om Pogo's 'lidelse', men om Skymarshals lidelse.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

I en biologi 2 time, (bemerk dette er tjedje klasse, og biologi "2" indikerer andre årskurset av dette emne).

 

En jente kommer med utsagnet: "Lærer, hvor er det ferskvann kommer fra?"

Læreren skulle være smart og ydmyke henne ytterligere. Så han sier, "Har du aldri smakt på regnvann?"

Jenta responderer med, "Nei, æsj??!?!"

 

Det ble stille i 5 minutter, det ble FOR DUMT! omg...

Lenke til kommentar

Bare fint å gjenopplive denne morsomme tråden. :thumbup:

 

Innlegget fra a_strann litt lengre opp her vil jeg påstå var smart sagt av jenta. Hun ble kvitt en kjæreste som over hodet ikke hadde de samme mål for de nærmeste årene som henne selv. En kjæreste som ikke kunne gjøre henne lykkelig og da er det smart å kvitte seg med de jo før jo heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Satt i en selvstudietime på 2.året videregående (altså snart to år siden), det var stille som i graven, og læreren satt stille og leste i boka si. Plutselig utbryter "Platina-blondinen" (her et uttrykk for de typiske idiot-blondinene som virkelig lever opp til hårfargen sin) i klassen, Helt seriøs i ansiktet (og Caps Lock for ropingens skyld): ER SVAMPEBOB EN OST?!

 

Jeg og en eks skulle på et gatekjøkken for en fort-fort middag, og det var en selvfølge at de hadde Hamburger, siden de skiltet for Cheeseburger.. hun skulle bestille først, og gikk fram til disken:

Jeg skulle hatt en Cheeseburger uten ost...

post-227361-0-23395000-1307529440_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...