Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare fint å gjenopplive denne morsomme tråden. :thumbup:

Derfor bruken av ordet "nice". :p

 

På tide at nye brukere får vite mer om SkyMarshalls forferdelige fortid, og ikke bare kjenner ham som en munter trubadur.

Noen burde lage en tråd som oppsummerer slike gamle tråder. Som denne og den fantastiske "mulig vi kline vilt"-tråden fra 2004. Greit, det var trolling til tusen, men vi elsket den alle mann (unntatt de som kom og ødela moroa).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer ikke på noen episoder som har hendt meg, men jeg har en kort historie om hva ei jente sa til en venn av meg.

Det har seg slikt at han prøvde å kysse henne på en fest, hun var ikke så intressert så hun svarte: "Nei jeg ikke kan kysse deg, leppene mine fungere ikke" :new_woot:

 

Edit: Major Leif

Endret av DrunkRattleHead
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kommer ikke på noen episoder som har hendt meg, men jeg har en kort historie om hva ei jente sa til en venn av meg.

Det har seg slikt at han prøvde å kysse henne på en fest, hun var ikke så intressert så hun svarte: "Nei jeg ikke kan kysse deg, leppene mine fungere ikke" :new_woot:

Kul kommentar! :thumbup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Minner meg om en god historie i fra tidligere :)

 

Var på et vors med noen gode venner av meg for noen måneder siden, der vi kommer inn på temaet om turen jeg hadde i den engelske kanal. Jeg forteller det at vi ble passert av skip på over 300 meter med godt over 40 tusen hester. Sekundet etter jeg har fortalt dette, så bryter det ut av den sjokkerte vennina mi: Ble ikke alle de 40 tusen hestene sjøsyke da???

 

Følelsen av å måtte både le og gråte samtidig har aldri vært sterkere i mitt tilfelle.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...