Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Blir muligens litt off topic dette, men ville satt pris på en kilde hvis du har det. Tok et kjapt googlesøk nå, og det eneste jeg fant var den engelske wikien om makrell (http://en.wikipedia....lantic_mackerel), der det står "It consists mostly of red meat".

 

Har fisket makrell hele mitt liv, har aldri sett rødt kjøtt i en makrell.

 

Har da dratt opp og filitert min del av makreller i mitt liv, men som nevnt er det ikke selvsagt at en rød fisk har rødt kjøtt. Har tidligere hatt det for meg at makrell er en rød fisk, og alt jeg har funnet støtter opp om dette.. Virkelig ingen som har en forklaring? :p

 

EDIT: Siste gang jeg nevner dette her. Lover!

Endret av mathos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir muligens litt off topic dette, men ville satt pris på en kilde hvis du har det. Tok et kjapt googlesøk nå, og det eneste jeg fant var den engelske wikien om makrell (http://en.wikipedia....lantic_mackerel), der det står "It consists mostly of red meat".

 

Har fisket makrell hele mitt liv, har aldri sett rødt kjøtt i en makrell.

 

Har da dratt opp og filitert min del av makreller i mitt liv, men som nevnt er det ikke selvsagt at en rød fisk har rødt kjøtt. Har tidligere hatt det for meg at makrell er en rød fisk, og alt jeg har funnet støtter opp om dette.. Virkelig ingen som har en forklaring? :p

 

EDIT: Siste gang jeg nevner dette her. Lover!

Makrell er en pelagisk fisk.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

For et par år siden da jeg satt på teorikurset for bil, var det ei høygravid jente der på noen og tjue. I pausen gikk hu ut sammen med oss andre og røyka. I løpet av 10 min røykte hun 3 sigaretter, og da læreren gikk inn igjen, dro hu opp ei lerke og helte i seg litt "flytende mot", som hun kalte det.

 

Jeg spurte henne om hun virkelig burde røyke og drikke når hun var gravid, og hun sa at hun visste det var idiotisk, men hun gadd ikke kutte ut gledene bare for ungens skyld.

 

What in the world?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Gikk tur med ei kjerring, hvor jeg begynte å nynne på sangen som folk gifter seg til.

 

"Duuuuuu.... Dudududu... Dududu dududu dududu dudududu DUDUDU DUUUUU DUUUU DUDU DU"

En VELDIG kjent melodi, ihvertfall for jenter ville jeg tro.

 

Så spør hun:

 

"Hvorfor synger du på nasjonalsangen?"

  • Liker 6
Lenke til kommentar

For et par år siden da jeg satt på teorikurset for bil, var det ei høygravid jente der på noen og tjue. I pausen gikk hu ut sammen med oss andre og røyka. I løpet av 10 min røykte hun 3 sigaretter, og da læreren gikk inn igjen, dro hu opp ei lerke og helte i seg litt "flytende mot", som hun kalte det.

 

Jeg spurte henne om hun virkelig burde røyke og drikke når hun var gravid, og hun sa at hun visste det var idiotisk, men hun gadd ikke kutte ut gledene bare for ungens skyld.

 

What in the world?

 

Jeg håper at du tipset barnevernet etterpå eller eventuelt forsikret deg om at det ikke var nødvendig.

 

Som menn flest, har jeg hørt mye dumt og rare påstander uten logikk fra det motsatte kjønn. Det meste er bare idiotisk og ikke så spesielt at det er verd å dele. Men jeg kan jo nevne den gangen jeg og ei jente var på Gardermoen og skulle på språkreise til Tyskland på videregående. Det var bare oss to fra vår klasse som skulle på turen, så vi to gikk sammen på Gardermoen og ventet på flyet. "Må du på do?" spurte hun. "Ømm, jeg kan sikkert presse ut et par dråper hvis jeg vil," svarte jeg. Jeg hadde ingen problemer med å holde meg til vi var i Tyskland, eller i det minste på flyet. "Vil du gjøre det nå?" spurte hun. Jeg sa at "Nei, jeg må ikke på do, men jeg kan vente på deg." Jenter kan så klart aldri fortelle akkurat hva de vil.

 

En annen gang var på kjøkkenet på studenthybelen for noen måneder siden. Vi var seks gutter og ei italiensk jente som delte på kjøkkenet. Da jeg kom inn en dag for å finne mat, gjorde hun sin kvinnelige plikt, altså vasket gulvet. Så sa hun at vi burde ha et kjøkkenmøte og fordele vaskeoppgaver, slik at ikke hun måtte vaske kjøkkenet alene hele tida. Hahahahaha, prøv å fortelle seks mannlige studenter tidlig i tjueårene at de skal vaske et kjøkken. Fred i hele verden hadde også vært fint, men vi vet jo at det aldri kommer til å skje. Det ble så klart ikke noe av det kjøkkenmøtet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet nå ikke det. Da jeg bodde i kollektiv, klarte ei av damene (normalt utseende), å få oss gutta til å vaske kjøkkenet, badet og fellesrommet en gang i uka hver. Kan hende vi adlød fordi hun hadde for vane å vandre inn på rommene våre kun i ført truse og t-skjorte sent på natten for å spørre tilfeldige spørsmål, som f.eks. "Tror du jeg er verpsejuk?" og "Liker du Vangelis?", samt klassikeren; "Kan du hjelpe meg å flytte [navn på dame som bodde i etasjen under oss] sånn at jeg får plass i senga mi?" Dama som bodde under oss hadde for vane å blacke ut i senga hennes, gjerne halvnaken. Det var ikke en bonus, for dama var mer mann enn noen av oss andre i huset. Og det inkluderer en 70-åring som bodde i kjelleren. :p

 

Men for å gå on topic … Kanskje ikke dumt, men definitivt merkelig. Var på butikken tidligere i dag, da ei gammel dame (typ 80 år) med rullator prikket meg på skulderen og lurte på om jeg ikke ville kjøpe bind og tannbørste til henne. Jeg ble så perpleks at jeg bare gikk uten å svare engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...