Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Enda en ting du ikke burde legge deg opp i er hvorvidt han skal spille eller ikke. Blir litt vel dumt å sette ut rykte om at han ikke skal det, om det ikke stemmer. Jeg ville latt det bli opp til ham selv å uttale seg om slikt.

9111694[/snapback]

http://ab.conanonline.net/e107_plugins/for...wtopic.php?1166

Les den posten. Meir enn dette veit eg desverre ikkje. Trist at han ikkje skal spele, for det var eit verkeleg godt prosjekt han starta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Det var bare en link til hovedforumet. Synes uansett det er god policy å la slike viktige kunngjøringer komme i form av nettopp kunngjøringer, ikke rykter.

9111889[/snapback]

Hallo folkens.

 

For å begynne alt, så må jeg si at det har vært morro og lærerikt og holdt på med dette guildet. Bare dumt at aktiviteten er ikke helt på topp, men folkene som er med er helt fantastiske. Draegon som "laget" themet uten noen kunnskaper, selv om jeg var i enorm tvil. Selvin og co som spammet ned forumet og jeg som klaget på det meste snåle.

 

Uansett, frem til poenget, jeg har kommet frem til at AoC blir litt for hardcore for min del. Jeg har skole, piano, fotball og venner som jeg dessverre må prioritere. Dette gjør at jeg ikke kan være med lengre. Til tross for at jeg startet guildet, er jeg en av dem som må meddele min avgang fra guildet. Det er muligheter for at jeg fortsatt vil være aktiv på forumet, men jeg avskriver meg alle rettigheter som administrator og overlater det til Draegon. Til dere som blir redde over at guildet blir lagt ned, ingen fare, Draegon vil ta godt vare på dere, uten tvil.

 

Så for å avslutte min "resignasjon" ønsker jeg alle i Aurora Borealis lykke til og jeg håper at dere stortrives i Hyboria. Jeg håper også at dere blir store og mektige, samtidig som dere klarer og holde sammen som en eneste stor vennegjeng.

---

Da takker jeg for alt! Takk til alle som har blitt med og takk for alt dere har gjort med guildet. Lykke til på reisen!

 

Hjertelig hilsen,

Sondre

 

No har eg ikkje spurt sondre om å få lov til dette, men han kan heller få bli sur på meg om eg eigentlig ikkje har lov til dette :) Dette er altså ein quote frå forumet.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Beklager om noen har spurt om dette tidligere i tråden, men har dette guildet noen som helst relasjoner til World of Warcraft guildet "Aurora Borealis" som var/er på serveren Daggerspine?

9179580[/snapback]

Ingenting, om du hadde lest førstepost hadde du kanskje skjønt at vi ikke har det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Må man være medlem i HW.NO for å være med i Guilden?

9211309[/snapback]

 

Eg trur ikkje det. Grunnen til at det står at det er Hardware.no's guild er vel pga av det var folk frå hw.no forumet som starta det.

 

Hei, jeg er interessert i å joine, var det her på forumet man skulle lage apply?

9214093[/snapback]

 

Registrer deg på sida vår og lag ein apply.

Lenke til kommentar

Ja, sitter bare og venter nå, er på laptopen min nå og sitter på et tun og koser meg alene atm, kan ikke vente på dette nå, netopp forhåndsbestilt AOC fra Gamezone nå.. Gleder meg til å komme i en guild, men var det så at man ikke kunne prate med andre før man kom i lvl 20+ ? SNakkes til de som er med i guildet :cool:

Lenke til kommentar
Ja, sitter bare og venter nå,  er på laptopen min nå og sitter på et tun og koser meg alene atm, kan ikke vente på dette nå,  netopp forhåndsbestilt AOC fra Gamezone nå.. Gleder meg til å komme i en guild, men var det så at man ikke kunne prate med andre før man kom i lvl 20+ ? SNakkes til de som er med i guildet  :cool:

9235998[/snapback]

Mener å huske at det var sånn at etter level fem blir du kastet ut i en online verden med bestemte grupper, og etter level 20 i den støre online verdenen?

Kan hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...