Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
såå... hvilken server kommer dere til å velge da? nå som server typene har blitt lagt ut liksom.  :)

8866492[/snapback]

Er ikke helt bestemt. Alt til sin tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okay da så.

 

Kan vel poste de forskjellige typene da.

 

PvE - normal servers, no pvp except in border kingdoms and no item looting

 

PvP - Full pvp server, gank 24/7 all around, latest news is: It will have item looting, if its all, some of it, from backpack is yet to be decided

 

rppvp - Full pvp with rp rules enforced, not clearified if it will have item looting atm.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg vet det der. Jeg sier bare at det er ikke bestemt hvilken server vi skal på. Vi må finne det ut innad i guildet, det er sikkert noen som helst vil ha pure PvP mens andre vil kanskje ha RP-PvP. Yet to be known.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg dro akkurat ifra den andre guilden min fordi de valgte PvP, håper dere ikke gjør det samme. :lol:

8870349[/snapback]

Hehe, jeg vet jo ikke hva resten vil. Det er bare å vente.

 

Pollen er slengt opp, men Draegon har vært litt slapp med themen ser jeg så dere må markere teksten og svaralternativene.

Lenke til kommentar
I have spoken to Athelan on MMORPG.com to clarify.  Here is his response:

 

I cannot tell you why Gaute said what he said. There no limit to us only having two types of servers as far as I know. Gaute is just keen to push the fact we are having roleplaying pvp servers. Just because he only mentioned the two in the interview I don't think is cause to worry. Given that PvP servers and Roleplaying PvP servers would be identical except for the presence of some sort of additional agreement or conduct rules there is no technical limitation for it.

 

If he said "only" which I doubt then it could be he has made a decision I am not aware of. We had already intended to have normal and PvP servers and then I talked to Gaute and Customer Service about Roleplaying servers, and we decided that rather than have normal,pvp, roleplay, pvproleplay that roleplay in and of itself belonged in a pvp environment. The types and numbers of servers we have is far from finalized and i would not be concerned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Blir med jeg også, ventet lenge på AoC

8873045[/snapback]

Jeg henger meg på også :thumbup:

8873096[/snapback]

Flottings begge to! Har dere registrert dere på hjemmesiden? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Satser på at det ender med PvE. Orker ikke noe ganking mens man er ute å koser seg med en liten quest etc :)

8873380[/snapback]

Jeg håper på en mellomting mellom PvE og PvP. Liker begge deler veldig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...