Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Gammel conan fan her som har en sverd arm å selge.

 

edit: litt rart at du skriver at du ikke vil ha fjortisser, men så er det mange som allerede har joinet clanen som er 15-16 år.

9327334[/snapback]

Fjortizz er ikke en alder, man kan godt være 18 år og fjortizz. Jeg var vel fjorten år når jeg lagde denne tråden, er jeg fortizz for det om? Alle som har joinet (i allefall sålenge som jeg var leder) var mer enn modne nok til å være med.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Fjortizz er ikke en alder, man kan godt være 18 år og fjortizz

 

sant.. MEN! det er en utroolig mye større sjangse for at en på 15 er fjortizz enn en på 18.

9340692[/snapback]

Selvsagt, men det betyr ikke at alle i guildet er fjortizzer, jeg har enda tilgode å møte en fjortizz i guildet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Selvsagt, men det betyr ikke at alle i guildet er fjortizzer, jeg har enda tilgode å møte en fjortizz i guildet.

 

har no aldri sakt at alle fjortissene i guildet oppfører seg som fjortisser...

9346578[/snapback]

Neivel: litt rart at du skriver at du ikke vil ha fjortisser, men så er det mange som allerede har joinet clanen som er 15-16 år.?

Lenke til kommentar
Selvsagt, men det betyr ikke at alle i guildet er fjortizzer, jeg har enda tilgode å møte en fjortizz i guildet.

 

har no aldri sakt at alle fjortissene i guildet oppfører seg som fjortisser...

9346578[/snapback]

Neivel: litt rart at du skriver at du ikke vil ha fjortisser, men så er det mange som allerede har joinet clanen som er 15-16 år.?

9346711[/snapback]

 

 

var vel du som sa at du ikke ville ha fjortisser da ikke jeg. jeg bare påpekte at det var rart at det var såpass mange som var såpass ung i guilden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
var vel du som sa at du ikke ville ha fjortisser da ikke jeg. jeg bare påpekte at det var rart at det var såpass mange som var såpass ung i guilden.

9346755[/snapback]

Det er da langt ifra rart at unge spillere er med, alle skal ha mulighet til å være med, uansett alder (selvsagt, det finnes grenser). Det er den mentale alderen vi ser etter.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+56132
edit: litt rart at du skriver at du ikke vil ha fjortisser, men så er det mange som allerede har joinet clanen som er 15-16 år.

jeg syntes dette er et meget relevant spørsmål. jeg syntes også at det var noe underlig med den "fjortizz" beskrivelsen i guild beskrivelsen, når lederen er 16 og flere av medlemmene er 15+

Jeg er 15, og startet hele pakka :)

 

Uansett, fjortizz er ikke en alder! Det er en tilstand når man konstant går rundt og tror man er noe og skryter/whiner over ting. Strengt tatt, til tross for at snittalderen er lav betyr det ikke at oppførselen er småbarnslignende, tvert imot. Jeg har sagt det mange ganger før at det er ikke alderen vi ser på men det mentale og oppførselen. Jeg blir personlig ofte tatt for å være 17-18 år, det sier sitt. Og jeg er antakeligvis ikke den eneste.

 

Uansett, guildet oppførte seg i allefall modent mens jeg fortsatt satt på ledelsen. Jeg bryr meg ikke om folk er 15 eller 40 år sålenge de kan oppføre seg sosialt med andre!

Lenke til kommentar
edit: litt rart at du skriver at du ikke vil ha fjortisser, men så er det mange som allerede har joinet clanen som er 15-16 år.

jeg syntes dette er et meget relevant spørsmål. jeg syntes også at det var noe underlig med den "fjortizz" beskrivelsen i guild beskrivelsen, når lederen er 16 og flere av medlemmene er 15+

 

 

Helt enig. selv har jeg spillt sammens med litt for mange "unge spillere" i World of warcraft. sier ikke noe negativt om noen her, men stiller meg skeptisk til en guild med så mange "fjortisser".. Kan hende jeg joiner, men det blir ikke før jeg ser hvordan Guilden virker i ingame.

 

Vist det er en ting jeg har lært etter mange år med mmorpg erfaring er det at det ikke haster å joine en guild bare for å joine en.

Lenke til kommentar
MysticoN: Leste du svaret mitt over? Er ikke noe vits til å gjøre denne tråden om til en "whine om unge spillere i guilds" tråd. Ta heller det et annet sted :)

leste du posten hans? er vel ikke så mye whining, mer at han erkjenner et problem du nekter for ;) ikke at det er slik i AB, men er slik mange andre steder.

så er ikke så rart folk lurer litt, spill med 18 års grense, guild med GM på 16 :p

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
MysticoN: Leste du svaret mitt over? Er ikke noe vits til å gjøre denne tråden om til en "whine om unge spillere i guilds" tråd. Ta heller det et annet sted

 

les en gang til du:

 

Helt enig. selv har jeg spillt sammens med litt for mange "unge spillere" i World of warcraft. sier ikke noe negativt om noen her, men stiller meg skeptisk til en guild med så mange "fjortisser".. Kan hende jeg joiner, men det blir ikke før jeg ser hvordan Guilden virker i ingame.

 

Vist det er en ting jeg har lært etter mange år med mmorpg erfaring er det at det ikke haster å joine en guild bare for å joine en.

 

Var ikke meniga å whine som du sier at jeg gjør. sier selv at jeg ikke har noen negative tanker om noen i denne guilden/posten og at det kan hende at jeg selv joiner en dere en dag. Jeg vet at det er mange unge som oppfører seg godt, men det er få av de, og jeg er så lei av ord som: lol, stfu osv osv..

 

Men for tiden er jeg skeptisk, men som sakt så kan det hende at jeg kommer til å joine dere en dag. og er enig om at vi kan slutte å diskutere dette her. Er ikke menigen å spre dårlig rykte over guilden din eller kritisere den.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

All kritikk er god kritkk. Det skulle i grunn bare mangle når det var jeg som staret guildet. Men utifra det lille jeg har pratet med folkene i guildet virker dem som en voksen og seriøs gjeng med ungdommer som ikke slenger for mye med leppa men holder tunga rett i munnen :)

Lenke til kommentar
All kritikk er god kritkk. Det skulle i grunn bare mangle når det var jeg som staret guildet. Men utifra det lille jeg har pratet med folkene i guildet virker dem som en voksen og seriøs gjeng med ungdommer som ikke slenger for mye med leppa men holder tunga rett i munnen :)

dog, må innrømme at du ter deg meget godt i denne diskusjonen. så om de resterende "mindreåringene" ( ;) ) i guilden din oppfører seg like godt, ser jeg ingen problemer med dem. bortesettfra en muligens noe uheldig leggetid.

Lenke til kommentar
All kritikk er god kritkk. Det skulle i grunn bare mangle når det var jeg som staret guildet. Men utifra det lille jeg har pratet med folkene i guildet virker dem som en voksen og seriøs gjeng med ungdommer som ikke slenger for mye med leppa men holder tunga rett i munnen :)

dog, må innrømme at du ter deg meget godt i denne diskusjonen. så om de resterende "mindreåringene" ( ;) ) i guilden din oppfører seg like godt, ser jeg ingen problemer med dem. bortesettfra en muligens noe uheldig leggetid.

 

Ja, det er jeg helt enig i.

 

 

 

Navnet på guildet, Aurora Borealis er vel så fjortis som det er mulig å komme spør du meg da men men...

 

 

kan ikke si at jeg liker navnet.. men fjortis er vel feil å kalle det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...