Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skal vi ta oppgjøret IRL? :p

det kan vi godt.. :thumbup: du bodde i kr.sand? men da må du få med en kompis, sånn at dere tilsammen er like gammle som meg og kanskje veier nesten like mye som meg.. :tease:

9036351[/snapback]

Det skal jeg gjøre :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hallo dere, lurte på om Conan kommer til høsten eller har den kommet. jeg var i byen idag og gikk lirr her og der, gikk in i en spaceworld butikk gikk å se på littt dvder og spill og i hyla så jeg Conan. jeg ble litt sånn ja... :ph34r: så den har kommet nå den kosta 300kr, de sto ikke noe demo versjon eller annet bare at det v ar spille. jeg ble som han i post reklamene :!:

 

men det har ikke kommet ut?

Lenke til kommentar
Er det bestemt rase? De 3 forskjellige fraksjonene er fiender right? Eller?

9036215[/snapback]

de er like mye fiender som nordmenn, dansker og svensker var for 1000 år siden.. mye slossing men ikke sånn som horde og alliance i wow..

 

Skal vi ta oppgjøret IRL? :p

det kan vi godt.. :thumbup: du bodde i kr.sand? men da må du få med en kompis, sånn at dere tilsammen er like gammle som meg og kanskje veier nesten like mye som meg.. :tease:

9036351[/snapback]

 

Hehe stiller opp jeg :) ikke helt sikker på hvem jeg hjelper da! :p

Lenke til kommentar
hallo dere, lurte på om Conan kommer til høsten eller har den kommet. jeg var i byen idag og gikk lirr her og der, gikk in i en spaceworld butikk gikk å se på littt dvder og spill og i hyla så jeg Conan. jeg ble litt sånn ja... :ph34r:  så den har kommet nå den kosta 300kr, de sto ikke noe demo versjon eller annet bare at det v ar spille. jeg ble som han i post reklamene :!:

 

men det har ikke kommet ut?

9040317[/snapback]

 

Så du den i DvD eller spill hylla?

Lenke til kommentar
hallo dere, lurte på om Conan kommer til høsten eller har den kommet. jeg var i byen idag og gikk lirr her og der, gikk in i en spaceworld butikk gikk å se på littt dvder og spill og i hyla så jeg Conan. jeg ble litt sånn ja... :ph34r:  så den har kommet nå den kosta 300kr, de sto ikke noe demo versjon eller annet bare at det v ar spille. jeg ble som han i post reklamene :!:

 

men det har ikke kommet ut?

9040317[/snapback]

 

Så du den i DvD eller spill hylla?

9049844[/snapback]

 

Han må ha sett et gammelt Conan spill eller en film :tease:

Endret av Magan
Lenke til kommentar

så det du vil spørre om hvem som kommer til å være aktiv i guilden? det jeg syns at vi skal lage et godt mlijø for alle spillere det vil si at du ikke kicker ut folk hvis ikke har vært på. du må jo tenkte litt på at de vil gå ut med venner , damer osv.

jeg tror jeg kommer til å ikke være så fullt aktiv, fordi skole, venner osv.

 

kan vi ikke ha en avsteming om PVE eller PVP? elkte og greit

Lenke til kommentar
så det du vil spørre om hvem som kommer til å være aktiv i guilden? det jeg syns at vi skal lage et godt mlijø for alle spillere det vil si at du ikke kicker ut folk hvis ikke har vært på. du må jo tenkte litt på at de vil gå ut med venner , damer osv.

jeg tror jeg kommer til å ikke være så fullt aktiv, fordi skole, venner osv.

 

kan vi ikke ha en avsteming om PVE eller PVP? elkte og greit

9080563[/snapback]

Slapp av :p Jeg er ikke medlem av guilden deres, jeg bare er spent på om dere vil "overleve"..

 

Det hadde jo vært "good" om dere havnet på samme server som meg f.eks :)

Lenke til kommentar
Noen dabber jo alltids av da oophus. Det kan jo Axemen forvente også. Men den harde kjærnen "still goes strong". Er det ikke alltid slik.

 

Synes Sondre gjør en god jobb.

9081650[/snapback]

sondre gjør/gjorde(?) en kjempe jobb.. jeg hørte at han ikke skulle spille likevel jeg.. syns det var dumt siden jeg og han hadde avtalt at vi skulle duellere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...