Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er lvl 15 med nature, wolf + nymph summon skills og 1 på hver healing.

 

dette er lett i begynnelsen.. mine to ulver tygger det meste opp, og da jeg fikk nymphen.. ja.. hun skyter kjappere enn et maskingevær og slakter det som er av fiender før ulvene kommer frem =D

 

det er lett i begynnelsen.. men etterhvert så blir jo skillsene dårligere, og det blir med ett mer utfordrene. Her en dagen skulle jeg sloss mot tre medusare (eller noe slikt) i en hule. Disse slaktet ulvene mine, og jeg slet relativt mye siden jeg bare hadde summoning skills og healing. Både nymphen og jeg er ranged, så det ble mye springing rundt dem og sende noen piler etterhvert. Men da jeg fikk ned den ene av bossene var de to andre lette, og videre i spillet er like lett som før. Men etterhvert begynner nok ulvene mine å miste grepet, og de vil komme til å dø som fluer.

 

Det å finne en "perfekt" build som ligger på nettet (600 dps builden jeg sikter til nå) er litt sløvt.. her må en teste spillet, ikke "jukse" seg igjennom. Det er enormt med classes i dette spillet i forhold til diablo, så det er mer enn nok av strategiske plasseringer av skillsa. Og det med at en kan skifte ut der man treffer feil (hos magikeren i byen) er relativt greit. Jeg husker det var fustrerende når en hadde en god build til f.eks sorc i diablo, og så bomma man på et skill og man måtte spille alle 78 levlene omigjen, bytte utstyr og stresse maksimalt!! (ja jeg måtte det, skal det være en god build så skal det være en god build =D )

 

dette spillet skal definitivt kjøpes neste lønning, det er nettspill jeg vi spille! så synd det er sommer og 25 grader ute.. kan ikke spille da! eller?

Lenke til kommentar

Tøft spill, men får blåskjermer uansett hva jeg gjør...

 

Får "Stop: 0x0000008E (0xC0000047, 0x804FB1aAA, 0xBACC7A58, 0x00000000)" noen ganger etter et minutt, noen ganger etter en time...

 

Har oppdatert skjermkortdriver (x1800xt) og skrudd på "force single core cpu".

 

Noen som har sett noe lignende?

 

 

 

Edit: Ingen andre problemer i noen andre spill

 

Edit2: Demoen funker 100%

Endret av blackninja
Lenke til kommentar

Tror jeg fant problemet, er visst problem med Razer-programvaren/driverne og Titan quest...

 

 

Noen med Razer-mus som får spilt titan quest uten kræsj?

Om dere hadde orket sjekke driverversjonen, hadde det vært kjempeflott :)

(dobbelklikk på razer-ikonet ved siden av windows-klokken og versjonen står nederst til høyre i vinduet som dukker opp).

 

http://vnboards.ign.com/titan_quest_tech_s...097/97543603/p2

Lenke til kommentar
jeg er lvl 15 med nature, wolf + nymph summon skills og 1 på hver healing.

 

dette er lett i begynnelsen.. mine to ulver tygger det meste opp, og da jeg fikk nymphen.. ja.. hun skyter kjappere enn et maskingevær og slakter det som er av fiender før ulvene kommer frem =D

 

det er lett i begynnelsen.. men etterhvert så blir jo skillsene dårligere, og det blir med ett mer utfordrene. Her en dagen skulle jeg sloss mot tre medusare (eller noe slikt) i en hule. Disse slaktet ulvene mine, og jeg slet relativt mye siden jeg bare hadde summoning skills og healing. Både nymphen og jeg er ranged, så det ble mye springing rundt dem og sende noen piler etterhvert. Men da jeg fikk ned den ene av bossene var de to andre lette, og videre i spillet er like lett som før. Men etterhvert begynner nok ulvene mine å miste grepet, og de vil komme til å dø som fluer.

 

Det å finne en "perfekt" build som ligger på nettet (600 dps builden jeg sikter til nå) er litt sløvt.. her må en teste spillet, ikke "jukse" seg igjennom. Det er enormt med classes i dette spillet i forhold til diablo, så det er mer enn nok av strategiske plasseringer av skillsa. Og det med at en kan skifte ut der man treffer feil (hos magikeren i byen) er relativt greit. Jeg husker det var fustrerende når en hadde en god build til f.eks sorc i diablo, og så bomma man på et skill og man måtte spille alle 78 levlene omigjen, bytte utstyr og stresse maksimalt!! (ja jeg måtte det, skal det være en god build så skal det være en god build =D )

 

dette spillet skal definitivt kjøpes neste lønning, det er nettspill jeg vi spille! så synd det er sommer og 25 grader ute.. kan ikke spille da!        eller?

6426673[/snapback]

 

Svekling, jeg går med en ulv fordi 2 blir for lett

Lenke til kommentar
3kr over 200kr-grensa. Det vil si at spillet ditt raskt blir å koste 350kr. :hm:

6425971[/snapback]

 

Har bestilt masse der som er dyrere enn 200, og aldri betalt mer enn det prisen er på checkouten. Så det funker sikkert denne gangen også :)

6426286[/snapback]

 

Du må ikke regne med det. Du har vært heldig tidligere. Det er ikke sjappa som bestemmer om du betaler toll. Det er tollen selv. De må la noen pakker gå usjekket av og til, da de ikke har nok mannskap (stakkars dem, huff huff), men det er ikke ofte. Likevel, det finnes jo butikker som velger å oppgi feil pris på pakken for å unngå toll, men dette er ikke lov.

 

EDIT: Haha, Neppe! Snakk om selv-ironi! ALLE magikere er sveklinger! :p

 

Bare sverd og øks som er morro for min del. Tåler bare ikke å være tullegutten som står bak alle andre, beskyttet og trygg, og skyter mot fienden fra avstand. Har aldri taklet det. Det mentale presset blir bare for stort. .P

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått tak i spillet, har spilt igjennom demoen en del ganger, så hadde satt meg inn i det meste. Jeg har nå en Warrior med nature (Tror det var det det het) som sekunder klasse.

 

Spillet virker veldig lovende, og jeg gleder meg til å få prøvd coop-delen.

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål: Får man etter hvert med seg folk i SP-kampanjen? Jeg er nå i lvl15 eller noe slikt, men jeg har ikke kommet borti dette enda. Likevel synes jeg det er rart om dette ikke skulle være tilfelle, da man faktisk får skills som gjør at allierte på slagmarken blir sterkere for en liten stund. Den kan da ikke bare være beregnet på COOP-spill vel? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Guilds? Jeg tror ikke du følger med på rett spill. Det er ikke sånn det foregår. Dette er ikke noe MMORPG. Man danner ikke guilds/klaner. Man spiller på lag mot monstrene slik som i Diablo og Dungeon Siege. Verdenen er ikke massiv og fri. Man spiller på nett på lag med andre folk nå og da for å ha det morro, ikke noe seriøs klan-greie.

Lenke til kommentar

Hunter ftw! :p Drepte den store cyclopsen( var vel det han var?) på level 9, trap , skyt skyt, trap :D

 

Vil forøvrig kommentere på de som klager på at spillet er FOR lett, men som innrømmer at de har brukt en guide som viser hvordan du BLIR overpowered.

Jippi, smart gitt!

 

Digger forresten spillet, aldri likt Diablo, men elsker RPG. Dette spillet er perfekt for meg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...