Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, vi gjør jo egentlig det.

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Vi diskuterer et spill som vi har en uærlig versjon av. Det faktum at Vorpal faktisk sier "noen som vil ha?" hjelper heller ikke mye. Alle som har over 10 IQ forstår at du har warez-versjonen, Vorpal. Vi bor ikke i USA, hvor alt må bli sagt direkte for at det kan bevises.

 

Jeg skal i allefall slutte nå. Jeg bare sier at spillet er utrolig bra, og verd å kjøpe. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Det er ikke utviklerne som betaler og bestemmer seg for når spillet skal bli ferdig. Det er utgivere, THQ. De satser stort på dette spillet. Iron Lore lager bare spillet, og jeg må ærlig talt si at jeg er imponert. Det er et kjempeflott spill. Bugs har alle spill. Oblivion og Battlefield 2 er gode eksempler på at selv de mest erfarne utviklere klarer å gjøre store feil. Oblivion for eksempel, som er et kjempemassiv, har den styggeste buggen jeg noen gang har vært borti. Buggen er faktisk såpass stygg at jeg ikke får spilt spillet lenger. Det bare ramler ut hele tiden, og gjør savegames korrupt. Patchen som kom for litt siden fikset ikke dette i det hele tatt.

 

De irriterende bugs som Iron Lore har prestert å få med, tilgir jeg dem gjerne for, så lenge de fikser det i en patch. Spillet er uansett ellers kjempeflott. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes spillet er en for stor klone av Diablo, de prøver ikke mye nytt. Dette er jo litt uheldig.

 

Dessuten, er spillet ALT ALT ALT for lett.

 

Jeg hade 700 DPS på level 6, det kan umulig være normalt ? Jeg drepte jo bosser på et par slag

6411107[/snapback]

 

litt herming av diablo, men mest world of war craft! (skulle ikkje forundre meg om det e blizzard som har laga titan quest)

:hmm:

Lenke til kommentar

Blizzard har nok ikke laget Titan Quest. Det er Iron Lore som har laget det.

 

Inspirasjon har ikke kommet fra WoW i det hele tatt.

 

Litt logisk tankegang forklarer dette lett:

 

Blizzard, som har laget Diablo, Warcraft og WoW, lagde Diablo lenge før WoW (Warcraft først, men siden dette er et RTS, eliminerer vi dette akkurat nå). Dermed er det jo logisk at WoW er inspirert mye av det gode som Diablo hadde. "On the flip-side" er det bare ulogisk at de baserer spillet på WoW, når Diablo kom før, og dessuten generelt ligner mye mer på Titan Quest enn hva WoW gjør. Det er få ting som er likt mellom WoW og Titan Quest, og alle disse tingene er i såfall hentet fra Diablo.

 

Anyways, Neppe: Hva er galt med en Diablo-clone? Diablo var et knallbra spill. Nå har vi fått en grafisk oppdatering, zilliarder av nye våpen, rustninger, skills og fiender. Dessuten er historien denne gangen en helt annen, og det er satt i en gresk mytologisk tidsalder.

Det er mer enn nok for at jeg skal kunne ha det kjempeartig med dette spillet. COOP-funksjonen er dessuten knallbra også. Har prøvd den litt med bruttern, og i dag skal jeg på et mini-LAN, hvor det blir massevis av Titan Quest. Gleder meg definitivt. Skal skaffe spillet original så snart lønne tumler inn på kontoen min også. :)

 

EDIT. Helsikes skrivefeil. :hrm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ingenting galt med en gjenskapning av en god gammal slager. Poenget mitt er at det mangler særpreg. Jeg synes ikke grafikken er sæpreg, fordi modellene kan byttes ut med andre modeller osv.

 

Ja, Titan Quest er et godt spill. Jeg skal ikke nekte på det. Men jeg savner liksom kreativiteten til å lage noe nytt, prøve noe nytt. Måten du bygger på fyren din er også lite taktisk, noe som det var i Diablo.

 

Det at du kan resette skillene dine til personer i byene synes jeg er teit. Du kan jo gjøre 50 feil å uansett ende opp med en bra character. Jeg synes det fjerner litt av sjarmen med rollespill.

Lenke til kommentar

Nei, selvsagt er det jo ikke warez om du har kjøpt det i et annet land! :)

 

Du mener altså at du har kjøpt det i USA, og så dratt tilbake hit til Norge med det, at du har kjøpt det mer eller mindre på impuls før noen av anmeldelsene kom ut og slikt?

 

Jeg skal ikke kalle deg noen løgner, men....

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hvordan i huleste får du 600 dps på lvl 6?? er lvl 11 og har 40...

6413441[/snapback]

 

Grønnt våpen og rette skillsa

6417395[/snapback]

 

Jeg er en warrior som fokuserer på offense og defense. Jeg er nå i lvl 11. Jeg har et grønt våpen, og et gult våpen (et i hver hånd). Jeg har 50 dps. Kan du da forklare meg hvordan i huleste du har fått 600 på en lvl bare halvparten av min? :ohmy: (vennligst mer spesifikt enn "grønt våpen og rett skills")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...