Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny firmware er tilgjengelig nå, driver og laster ned. Noen andre som har testet den ut?

 

Håper meldingslyden blir høyere nå, og at det faktisk kommer meldingslyd når jeg hører på mp3/radio.

7085129[/snapback]

 

Er det noe sted hvor man kan se hvilke endringer som blir gjort etterhvert som firmwaren blir oppdatert?

 

Dessuten gikk min 810i til reperatøren idag! Håper jeg får den fin og flott tilbake innen en uke....

Lenke til kommentar
Pappa fikk en W810i idag.

Det er en ting han lurer på:

Må man stille inn no for å komme til MP3-spilleren med WalkMan-tasten? Han trykker på den, men det skjer ingenting.

 

Noen innstillinger som er nødvendige??

7090203[/snapback]

den knappen skal vel være forhåndsinnstilt på walkman, hvis ikke kan du legge til på nytt selv som snarvei ... tror jeg:S

Lenke til kommentar

Jeg står på nippet til å kjøpe et adapter til min W810i på QXL, se linken:

 

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...Nr=3&Catg=28614

 

Før jeg slår til, er det noen som vet om et bedre alternativ, kanskje uten ledning i det hele tatt, bare en plugg? Har SE et lignende adapter? Overgangen som følger med telefonen har altfor lang ledning. Legg til 1,2 meters ledning på et headset og du har spaghetti i lomma.

 

-A

Lenke til kommentar

 

 

Noen som også opplever at batteriet nesten ikke tapper seg når man spiller musikk, men når man tar bilder eller bruker noen program, så sluker den strøm?

6879998[/snapback]

 

Ingen som det samme skjer med?

6886203[/snapback]

 

Dette er helt normalt på både W810i og tilbake til K750i/W800i. Det er bilder og kjøring av programmer som sluker strøm. MP3 delen er overraskende god på disse telefonene. Jeg kan lytte 8-10 timer lett på min K750i og fremdeles ha strøm igjen til andre ting.

Lenke til kommentar
Jeg står på nippet til å kjøpe et adapter til min W810i på QXL, se linken:

 

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...Nr=3&Catg=28614

 

Før jeg slår til, er det noen som vet om et bedre alternativ, kanskje uten ledning i det hele tatt, bare en plugg? Har SE et lignende adapter? Overgangen som følger med telefonen har altfor lang ledning. Legg til 1,2 meters ledning på et headset og du har spaghetti i lomma.

 

-A

7094302[/snapback]

 

Denne skal visst fungere veldig bra Link

Lenke til kommentar
Ny firmware er tilgjengelig nå, driver og laster ned. Noen andre som har testet den ut?

 

Håper meldingslyden blir høyere nå, og at det faktisk kommer meldingslyd når jeg hører på mp3/radio.

7085129[/snapback]

 

Dang! Er det andre enn meg som har problemer med å laste ned den siste firmwaren? Når jeg starter oppdateringstjenesten og søker etter oppdatering, så finner den en nyere versjon og jeg bekrefter at jeg vil laste ned. Jordklode-ikonet som sier at jeg er tilkobla kommer og går en gang eller to, og så kommer meldingen "Kunne ikke laste ned oppdateringen". Jeg har Telenor GPRS. :hmm: Jeg har ingen andre problemer med tilkoblingen, f.eks mot wap.vg.no eller med MMS.

Lenke til kommentar
Dang! Er det andre enn meg som har problemer med å laste ned den siste firmwaren? Når jeg starter oppdateringstjenesten og søker etter oppdatering, så finner den en nyere versjon og jeg bekrefter at jeg vil laste ned. Jordklode-ikonet som sier at jeg er tilkobla kommer og går en gang eller to, og så kommer meldingen "Kunne ikke laste ned oppdateringen". Jeg har Telenor GPRS.  :hmm:  Jeg har ingen andre problemer med tilkoblingen, f.eks mot wap.vg.no eller med MMS.

7102438[/snapback]

Har selv hatt det problemet og fant ut at nedlastningen var mye mer stabil når jeg lastet ned via pc.

Uansett så må du ha fulladet batteri.

Endret av js79
Lenke til kommentar
Ny firmware er tilgjengelig nå, driver og laster ned. Noen andre som har testet den ut?

 

Håper meldingslyden blir høyere nå, og at det faktisk kommer meldingslyd når jeg hører på mp3/radio.

7085129[/snapback]

 

Dang! Er det andre enn meg som har problemer med å laste ned den siste firmwaren? Når jeg starter oppdateringstjenesten og søker etter oppdatering, så finner den en nyere versjon og jeg bekrefter at jeg vil laste ned. Jordklode-ikonet som sier at jeg er tilkobla kommer og går en gang eller to, og så kommer meldingen "Kunne ikke laste ned oppdateringen". Jeg har Telenor GPRS. :hmm: Jeg har ingen andre problemer med tilkoblingen, f.eks mot wap.vg.no eller med MMS.

7102438[/snapback]

 

 

Sett internettinnstillingen på Telenor internett. Det har fungert for meg, og et par andre på jobben :)

Lenke til kommentar

Når jeg bestiller instillinger fra telenormobil.no får jeg et oppsett som heter Telenor WAP. Bruker jeg denne får jeg meldingen "Datakontoer finnes ikke". Under Datakontoer ligger Telenor WAP, Telenor MMS og Telenor GPRS. Om jeg bestiller innstillinger fra sonyericsson.no får jeg et oppsett som heter Telenor GPRS. Om jeg bruker denne innstillingen fungerer wap.vg.no og oppdateringstjenesten finner en oppdatering, men der stopper det.

 

SEUS får jeg ikke til å virke, det eneste som skjer når jeg holder inne C og setter i kabelen er at Windows driver-installering popper opp.

 

Ingen suksess her altså :( Det fungerte med den forrige oppdateringen.

Endret av Axl@hw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...