Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min W810i en liten stund nå og er egentlig veldig fornøyd med telefonen. Hadde litt problemer i begynnelsen med at knappen for stille modus var flyttet. Jeg Ble da koblet opp på etry hver gang jeg trodde jeg valgte stille modus.

 

Bortsatt fra at enkelte av knappene har en litt for "billig lyd" så er jeg meget godt fornøyd med telefonen.

 

Hva er dine erfaringer med telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av det jeg savner med denne telefonen er at når en skriver en melding så får en velge mellom kun store eller små bokstaver. På andre telefonen kan en velge at første bokstav skal være stor, resten små bokstaver (Abc) Håper dette blir ordnet i en softwareoppdatering.

Lenke til kommentar
Noe av det jeg savner med denne telefonen er at når en skriver en melding så får en velge mellom kun store eller små bokstaver. På andre telefonen kan en velge at første bokstav skal være stor, resten små bokstaver (Abc) Håper dette blir ordnet i en softwareoppdatering.

6375190[/snapback]

det kan eg på min w810i. vist du ikke har siste firmvare kan du laste den ned nå, siden mobilen støtter nedlasting av ny firmvare over GPRS.

 

du vet at du skifter bokstavstørrelse med firkant knappen sant?

Lenke til kommentar

Jeg skifter skritstørrelse med * knappen. Jeg lager mellomrom med firkanttasten ;)

 

 

Men jeg oppdaget nå at jeg ikke hadde dette problemet når jeg skriver meldinger. Problemet er der bare inne i et spill jeg har på telefonen og da er nok dette knyttet direkte til spillet og ikke til telefonen som jeg først trodde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er stort sett veldig fornøyd med min W810i. Har hatt den en stund nå og har ikke erfart noen problemer med den. Eneste jeg stusser på er elendig battertid ved telefonsamtaler. Dessuten så blir det litt lett riper i displayet og det tar seg ikke bra ut på en telefon som dette. Er meget fornøyd med radio- og musikk-avspillingen.

Lenke til kommentar

Pfff.. sliter litt nå folkens. Har nettopp fått w810 i. Men virker som jeg har klart å få dekselet til å sitte fast? Kanskje jeg klarte å ikke plassere SIM-kortet riktig da jeg i all hast skulle få prøve telefonen? Uansett sitter det veldig hardt fast.. Noen som har noe tips for hva jeg skal gjøre? Fortrinnsvis tips som ikke ødelegger hele skiten, that is.

Lenke til kommentar
Pfff.. sliter litt nå folkens. Har nettopp fått w810 i. Men virker som jeg har klart å få dekselet til å sitte fast? Kanskje jeg klarte å ikke plassere SIM-kortet riktig da jeg i all hast skulle få prøve telefonen? Uansett sitter det veldig hardt fast.. Noen som har noe tips for hva jeg skal gjøre? Fortrinnsvis tips som ikke ødelegger hele skiten, that is.

6405352[/snapback]

 

det sitter veldig hardt fast mitt og, men det går til slutt, trykk ned logoen og skyv :)

Lenke til kommentar
Pfff.. sliter litt nå folkens. Har nettopp fått w810 i. Men virker som jeg har klart å få dekselet til å sitte fast? Kanskje jeg klarte å ikke plassere SIM-kortet riktig da jeg i all hast skulle få prøve telefonen? Uansett sitter det veldig hardt fast.. Noen som har noe tips for hva jeg skal gjøre? Fortrinnsvis tips som ikke ødelegger hele skiten, that is.

6405352[/snapback]

 

det sitter veldig hardt fast mitt og, men det går til slutt, trykk ned logoen og skyv :)

6405394[/snapback]

Jepp. Fikk litt panikk der. Det viste seg at simkortet sto feil plassert. Jeg hadde klart å plassere det oppå de metalgreiene ^^ Litt for ivrig til å komme i gang med ny mob gitt. Fikk dekselet av med brutal skyving etter å ha varmet den opp med hårføner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...