Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-08F9AcZ1

Hei hei!

 

Dette er kansje et spørsmål jeg kunne lest meg til svaret på, men jeg orker ikkje gå igjennom hele tråden!

 

Jeg skal kjøpe meg ny mobil og har funnet ut at W810i ser bra ut. Så da lurer jeg altså på om dere som allerede er i besittelse av en slik telefon er fornød/ikke fornøyd med den, hva som er bra/dårlig, og til hvilket bruk den er mest egnet.

 

Takker for svar og tips!

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-08F9AcZ1

Et lite spørsmål til.. :innocent:

 

Hvor kan jeg få tak i en en W810i billigst mulig? Og med et bra/billig abonnement?

(noen som anbefaler et abonnement de har hatt god erfaring med?)

 

På forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål til..  :innocent:

 

Hvor kan jeg få tak i en en W810i billigst mulig? Og med et bra/billig abonnement?

(noen som anbefaler et abonnement de har hatt god erfaring med?)

 

På forhånd takk :D

6895869[/snapback]

 

 

Jeg tenker på å kjøpe den på spaceworld til 1498,- med Djuice Control(Samme som young talk)

http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...1&table=PRODUCT

Endret av masteren
Lenke til kommentar
Hei hei!

 

Dette er kansje et spørsmål jeg kunne lest meg til svaret på, men jeg orker ikkje gå igjennom hele tråden!

 

Jeg skal kjøpe meg ny mobil og har funnet ut at W810i ser bra ut. Så da lurer jeg altså på om dere som allerede er i besittelse av en slik telefon er fornød/ikke fornøyd med den, hva som er bra/dårlig, og til hvilket bruk den er mest egnet.

 

Takker for svar og tips!

 

:w00t:

6895814[/snapback]

 

 

Les hele tråden du... Hele tråden er strengt tatt svaret du leter etter ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Et lite spørsmål til..  :innocent:

 

Hvor kan jeg få tak i en en W810i billigst mulig? Og med et bra/billig abonnement?

(noen som anbefaler et abonnement de har hatt god erfaring med?)

 

På forhånd takk :D

6895869[/snapback]

Jeg bestillte min fra Tele2.no med "Tele2 45" abonement. Det jeg synes er bra med dette abonementet er at jeg kun betaler 45,- i måneden. Selfølgelig ble telefonen dyrere enn hvis jeg valgte et som man måtte betale 120,- måneden. Men jeg bruker ikke telefonen så mye at det lønner seg med et dyrt abonement; men dette kommer helt ann på brukeren.

 

W810i fungerer utmerket. Kameraet er bra og det samme er MP3-spilleren. Det følger med et 512MB-minnekort, noe som holder til en del sanger. Tastene sitter der de skal sitte og designet er flott.

Eneste minus jeg kan finne er at det ikke er linsedeksel på den. Men så lenge du ikke har lomma full av sand bør ikke dette by på noen problemer.

Lenke til kommentar

lurer på om noe med mobilen..

 

1.er det overhode mulig å få plass til flere meldinger enn det mobilen kan ta no..tror det er rundt 150 mottate og sendte meldinger og det er ganske lite..

 

2. et problem når jeg begynner å få mange bilder på mobilen så hender det at det er mange av bildene jeg ikke får fram på mobben. hadde den på reprasjon nettopp og når eg fikk den tilbake kunne jeg se alle bildene mine.

 

3.er det mulig å få passord på bildemapper eller bilder/video?

 

tusen takk på forhånd

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Jeg tok noen bilder med mobilen i går. De lar seg ikke vise. Bare ett bilde av ett "bilde" som er delt i to på skrå... Skjønner? som om det skulle vært revet i to...

Dette har også skjedd med en del av de lagrede bildene.

Hva kan være grunnen til dette? Har masse minne igjen på minnekortet så det er ikke fult.

 

Flotters om noen kan hjelpe :-)

 

Edit: har satt inn datakablen til pc'n. her finnes bildene og jeg kan laste de ned... Er ikke det rart da? Hadde jo vært fint om jeg kunne se de på telefonen også da :(

Endret av tjada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...