Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig slik at det ikke vises klokke på skjermen når mobilen ikke er i bruk? Jeg har en K700i, og der vises klokke og eventuelt tapt anrop og motatt SMS/MMS.

 

Vises ikke motatt SMS/MMS eller tapt anrop heller uten å trykke på en knapp for å aktivisere skjermen?

 

Klokke på skjermen bruker minimalt med strøm!

 

Litt offtopic; kommer K790i til Norge? Det er ikke

3G her jeg bor og det blir det nok heller ikke på noen år, så jeg har mere bruk for en telefon med EDGE.

Lenke til kommentar
Er det virkelig slik at det ikke vises klokke på skjermen når mobilen ikke er i bruk? Jeg har en K700i, og der vises klokke og eventuelt tapt anrop og motatt SMS/MMS.

 

Vises ikke motatt SMS/MMS eller tapt anrop heller uten å trykke på en knapp for å aktivisere skjermen?

 

Klokke på skjermen bruker minimalt med strøm!

 

Litt offtopic; kommer K790i til Norge? Det er ikke

3G her jeg bor og det blir det nok heller ikke på noen år, så jeg har mere bruk for en telefon med EDGE.

6720603[/snapback]

 

Trykk på play eller valumknappene(sikkert andre knapper også) så får du den fram... ellers er d vel ikke muli

Lenke til kommentar
min historie om w810i!

 

jeg bestilte w810i på elkjøp.no fikk den etter et par dager. ladet den som man skal og slo den på den virket helt fint :thumbup:  i ca. 24 timer :no:  helt til jeg tok ut slo på kameraet og tok ut minnekortet, da kom den en besjed om at jeg måtte forandre plasering på lagring av bilder eller sette inn minnnekortet. jeg setter inn minnekortet og vips skjermen fryser, jeg tar ut bateriet og setter det inn igjen. da jeg senere slår på telefonen er skjermen hvit. dette forandres ikke uansett om jeg tar ut og inn bateriet eller slår den på uten minnekort osv.

dette er leie saker serlig siden jeg er på ferie i utlandet. :no:  etter å ha snakket med diverse forhandlere og det ikke hjelper en døyt, ringer jeg sony ericsson de kommer med den geniale ideen å kople usb-kablen til og laste ned programoppdateingene. det prøver jeg, men misslykkes og nå, hver gang jeg slår på telefonen blinker den hvitt og vil ikke slå seg av. nå har jeg kommet hjem etter tre uker uten telefon og har prøvd å oppdatere programvaren på en annen maskin, men det står bare at den siste oppdateringen er allerede innstalert. i morgen tropper jeg opp hos elkjøp og forlanger ny telefon.

er det noen andre som har erfart noe i den dur?

 

tre uker er lang tid uten telefon serlig når du har planer om å bruke den som kamera og til underholdning. jaja i morgen er ihvertfall tre veeeeldig lange uker over!

6713320[/snapback]

 

 

 

Be om å få et nytt minnekort på Elkjøp... Hadde akkurat samme problem på min W800, og hvis jeg tok ut minnekortet funket telefonen.. Satte jeg det i, oppførte deg seg som det du beskriver... Så jeg fikk nytt minnekort og alt var i orden.

Lenke til kommentar
Vises ikke motatt SMS/MMS eller tapt anrop heller uten å trykke på en knapp for å aktivisere skjermen?

6720603[/snapback]

 

Jeg pleier bare å trykke på den kamera-knappen på siden av telefonen. Hvis det er tapte anrop eller mottatte meldinger tennes skjermen. Hvis det ikke er det så skjer det ingenting.

Lenke til kommentar

Jaja folk. kjøpte min nye w810 i 2. aug. Den funket 2 dager før den knelte av mangel på dekning, fikk ikke dekning noen steder.

Så jeg leverte den tilbake den 6.aug med lovnader fra selger at en nye tlf. skulle komme i posten uken etterpå.

Uken gikk og ingen tlf. Ringt til selger og spurte hva som hadde skjedd..

Joa, han kunne ikke annet enn å beklage seg og "lovet" på nytt at den skulle bli sendt dagen etterpå. Det var den 12 aug.

18 aug ringer jeg tilbake for da var ikke tlf kommet ENDA, men nå er det en annen som tar tlf og oversetter nødtiltak der inne og vips, idag fikk jeg tlf.

 

jajamen, setter igang standard prosedyre med å lade fonen først.

Endelig ferdig setter jeg inn sim kortet (som funker fint på min gamle tlf og på den andre se tlf jeg hadde en liten stund), taster pin kode og BAM, det kommer det opp en feil mld om å sette inn riktig sim. :cry:

Like, wtf?. Så jeg knabbet min samboers kort og får opp samme feil mld.

Altså, kanskje det er bare jeg som har vært ekstremt uheldig, men pokker da, denne tlf har da søren ikke gjort noe annet enn å IKKE virke..

 

*Leverer inn tlf`n for andre gang i morgen på under 1mnd*

Endret av regga
Lenke til kommentar

Hvordan er det med 810i og FMA program?

Er det noe lignende FMA program som en har på 700i(og virker), der en har full tilgang(ta backup,forandre bilder/kontakter/skrive&lese SMS osv...) med FMA.

Bør helst virke med Blåtann og da, men vis ikke så går det ikke...

 

Eller vil det komme en oppgradering på FMA der 810i vil og virke?

 

Det trenger ikke å være det samme programet men ha samme mulighetene :-)

Lenke til kommentar
Jaja folk. kjøpte min nye w810 i 2. aug. Den funket 2 dager før den knelte av mangel på dekning, fikk ikke dekning noen steder.

Så jeg leverte den tilbake den 6.aug med lovnader fra selger at en nye tlf. skulle komme i posten uken etterpå.

Uken gikk og ingen tlf. Ringt til selger og spurte hva som hadde skjedd..

Joa, han kunne ikke annet enn å beklage seg og "lovet" på nytt at den skulle bli sendt dagen etterpå. Det var den 12 aug.

18 aug ringer jeg tilbake for da var ikke tlf kommet ENDA, men nå er det en annen som tar tlf og oversetter nødtiltak der inne og vips, idag fikk jeg tlf.

 

jajamen, setter igang standard prosedyre med å lade fonen først.

Endelig ferdig setter jeg inn sim kortet (som funker fint på min gamle tlf og på den andre se tlf jeg hadde en liten stund), taster pin kode og BAM, det kommer det opp en feil mld om å sette inn riktig sim.  :cry:

Like, wtf?. Så jeg knabbet min samboers kort og får opp samme feil mld.

Altså, kanskje det er bare jeg som har vært ekstremt uheldig, men pokker da, denne tlf har da søren ikke gjort noe annet enn å IKKE virke..

 

*Leverer inn tlf`n for andre gang i morgen på under 1mnd*

6724924[/snapback]

 

vet ikke om du har lest innleggene mine, men det siste er i hvert fall at det er operatørlås på telefonen din og du har da ikke riktig leverandør.

du kjøpte den ikke tilfeldigvis på elkjøp??

på fredag ska jegl få min tredje W810i på under en måned :hrm: pga. uhell og sløvhet fra elkjøp sin side. er LITT sur :mad: og håper at det funker denne gangen.

Endret av hernil
Lenke til kommentar
hei, jeg sitter nå med denne telefonen. Men når jeg starter programmet Disk2Phone for å overføre musikk. bli musikken bare overført til TELEFON-minnet. Hvordan gjør jeg slik at jeg overfører til MINNE-kortet ?

6731607[/snapback]

Oppe til høyre i programet kan du velge hvor du ønsker å lagre musikken i et rullevindu, enten Phone Card eller Memory Stick.

Lenke til kommentar
Jaja folk. kjøpte min nye w810 i 2. aug. Den funket 2 dager før den knelte av mangel på dekning, fikk ikke dekning noen steder.

Så jeg leverte den tilbake den 6.aug med lovnader fra selger at en nye tlf. skulle komme i posten uken etterpå.

Uken gikk og ingen tlf. Ringt til selger og spurte hva som hadde skjedd..

Joa, han kunne ikke annet enn å beklage seg og "lovet" på nytt at den skulle bli sendt dagen etterpå. Det var den 12 aug.

18 aug ringer jeg tilbake for da var ikke tlf kommet ENDA, men nå er det en annen som tar tlf og oversetter nødtiltak der inne og vips, idag fikk jeg tlf.

 

jajamen, setter igang standard prosedyre med å lade fonen først.

Endelig ferdig setter jeg inn sim kortet (som funker fint på min gamle tlf og på den andre se tlf jeg hadde en liten stund), taster pin kode og BAM, det kommer det opp en feil mld om å sette inn riktig sim.  :cry:

Like, wtf?. Så jeg knabbet min samboers kort og får opp samme feil mld.

Altså, kanskje det er bare jeg som har vært ekstremt uheldig, men pokker da, denne tlf har da søren ikke gjort noe annet enn å IKKE virke..

 

*Leverer inn tlf`n for andre gang i morgen på under 1mnd*

6724924[/snapback]

 

vet ikke om du har lest innleggene mine, men det siste er i hvert fall at det er operatørlås på telefonen din og du har da ikke riktig leverandør.

du kjøpte den ikke tilfeldigvis på elkjøp??

på fredag ska jegl få min tredje W810i på under en måned :hrm: pga. uhell og sløvhet fra elkjøp sin side. er LITT sur :mad: og håper at det funker denne gangen.

6728818[/snapback]

har ikke det nei.

Og ja, det var fordi det var operatør lås på den. anyways så fikk jeg ny fon nå som funker, i tillegg fikk jeg med slik høytalere ;)

Endret av regga
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Har nettopp besillt en W810i med tele2 45. Etter å ha lest mye bra om telefonen i denne tråden angrer jeg ikke på kjøpet. Satser på å merke stor forandring fra min Nokia 3200.

Lenke til kommentar

Legger inn spm her, i stedet for å lage en ny tråd.

 

Jeg er veldig fornøyd med min W810i, men synes meldingsvarselet er alt for lavt. Sammenligner med K700i. Jeg har forsøkt med forskjellige meldingslyder, men uten suksess.

Noen som har et tips, hvis noe kan gjøres med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...