Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk at telefonen tillater maks 2GB minnekort.

6820039[/snapback]

 

Er du sikker på det? Jeg hadde tenkt å kjøpe 4gb-kort, har du noen kilde på at det ikke kan brukes?

6832584[/snapback]

 

Jepp, har lest det på SE sine egen sider. link

 

Hva er den maksimale kapasiteten for Memory Stick Duo™ som støttes av telefonen?

Den maksimale kapasiteten for Memory Stick Duo™ som støttes av telefonen, er 2 GB.

Endret av Normand
Lenke til kommentar

Damn! Veldig upraktisk og drive å skifte minnekort...

Kanskje jeg må kjøpe ny iPod likevel. Det var jo det jeg prøvde å unngå ved å kjøpe walkman telefon :(

 

Edit: Googla litt med noen andre søkeord, og fant denne tråden: http://www.expansys.com/forumthread.asp?co...29336&thread=86

Virker som om noen har fått 4gb til å fungere, men en isolert tråd på et forum jeg aldri har hørt om er ikke nok til å få meg til å kjøpe nytt minnekort med en gang.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Jeg visste ikke at det gikk ann å bette deksel på den telefonen jeg. Men hvis et sånn "inngrep" skal finne sted ryker vel garantien på stedet.

6842711[/snapback]

 

Om du tar sjangsen selv og hiver deg over med skrujern, hehe. Men om du leverer den inn på et verksted eller en butikk som kan dette, så ryker ikke garantien nei.

Lenke til kommentar

Har til dels irriterende problemer med Walkman funksjonen på telefonen jeg..

 

-den bytter sanger i tide og utide. Midt i sangene kan det bli stopp, og den endrer til en annen.

-Det virker umulig å endre på spillelistene etter de er opprettet og fylt med sanger. Har prøvd å slette noen sanger x antall ganger, men de spilles fortsatt av neste gang jeg starter den samme spillelista.

-finnes det en måte for å få meldingslyden til å IKKE kutte musikken? (bortsett fra å evnt å skru av lyd på meldinger i det hele tatt. vet ikke om dette funker heller da, for har ikke prøvd. men kjedelig å måtte gå inn å endre mld lyd hver gang jeg bruker walkman funksjonen. )

 

 

Ehh det var vel det jeg kom på akkurat nå.

 

Fler som har vært borte i dette?

 

Har også slitt litt med tregt kamera, men tror dette bedret seg ved forrige FW update.

 

Ellers er telefonen grei den. Den henger seg ofte og er til tider sykt treg, men inntil det motsatte er bevist så skylder jeg mye av dette på Entry funksjonen. (forbannet være :nei: )

Lenke til kommentar
noen som vet om noen bra sider med layout's til telefonen ?(helst gratis)

 

 

mvh anki

6879557[/snapback]

 

 

www.myw810.lasyk.net er bra til gratis layouts.

 

Noen som også opplever at batteriet nesten ikke tapper seg når man spiller musikk, men når man tar bilder eller bruker noen program, så sluker den strøm?

Endret av EssoW810i
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...