Gå til innhold

Tynn LCD med høy kontrast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Og igjen blir en ny skjerm lansert med 1280x1024.

Er det mulig å komme seg opp på 20" med 1600x1200 snart?

 

Blir så mektig irritert når de unnlater å lage gode skjermer som har 1600x1200 :mad:

Lenke til kommentar

Jeg vil tro det er mye høyre vrak% på en med større oppløsning. Tettheten blir større og kompleksiteten øker, i tillegg skal elektronikken styre mange flere punkter så da baller det vel på seg. I tillegg er vel 19" er panelstørrelse som produseres i stor skala og da falelr gjerne prisene.

Lenke til kommentar

204B og oppover hos samsung har 1600x1200 oppløsning, eizo og apple har også noen fine, men fellesnevneren er at det koster å være kar. Det er mye bra i 6k klassen, men det er desverre ufravikelig at det dermed også koster 6k...

Håper det kommer noe gunstig i BF serien til samsung. Det ser med dette ut som LG electronics har meldt seg på i kampen med L2000C , L2013P. Tidligere har vi jo sett litt ymse av produsenter som henvender seg til spillere, Les: zpillzors

 

 

Edit:

efikkan, Flere transistorer, høyere pris.

 

Edit2:

Det lyktes meg å ta meg inn på lg's sider, før noen fikk sitert meg heldigvis...

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Den ser lekker ut fra forrsiden, men jeg skulle likt å sett den fra siden også. Tynnt = stilig :)

 

Angående 20"-diskusjonen så er det sikkert mye smak og behag, og der er min mening at 1600x1200 er litt mye på 20". 1400x1050 synes jeg er mer passe for 20", mens 1600x1200 synes jeg passer best med rundt 22".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...