Isbilen Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Hva er det da? Nå er jeg spent. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Blir på en måte å ta en random sang å sette på en tekst som skal være morsom. 6343985[/snapback] Det er jo heile poenget... Om du skal legge tekst til ein sang som Åpen Post gjorde blir jo teksten heil tilfeldig. Lenke til kommentar
.dat Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 hehe, lo ganske bra Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Blir på en måte å ta en random sang å sette på en tekst som skal være morsom. 6343985[/snapback] Det er jo heile poenget... Om du skal legge tekst til ein sang som Åpen Post gjorde blir jo teksten heil tilfeldig. 6344019[/snapback] Vi kan jo ha forskjellig syn på hva som er morsomt. Men jeg synes at teksten må høres ut som det de sier da, fordi da blir det på en måte parodi av det som egentlig som ble sagt. Siden vi vet jo at det er jo ikke det som er budskapet. Og det synes jeg er morsommmere enn å se på en legge på en tekst til en hvilken som helst video. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Man trenger ikke akkurat lese teksten for å le av den filmen der. Viser litt om hvor syk indisk produksjon kan være. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Man trenger ikke akkurat lese teksten for å le av den filmen der. Viser litt om hvor syk indisk produksjon kan være. 6346362[/snapback] Bare for å nevne det så er det tamil, altså sri lanka. End of case, case dismissed Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Man trenger ikke akkurat lese teksten for å le av den filmen der. Viser litt om hvor syk indisk produksjon kan være. 6346362[/snapback] Bare for å nevne det så er det tamil, altså sri lanka. End of case, case dismissed 6346568[/snapback] Hehe, for meg er det det samme Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 hehe! De synger på tamilsk, og er ikke nærheten av hva det er tekstet! Tamilisk er en av de eldste og avanserte språk som finnes i verden. I motsetning til engelsk og norsk etc.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Det kan hende jeg har problemer med lattermuskelen men, hva var morsomt med denne? En random indisk musikkvideo med noe tekst under. Hysterisk. Hadde vært mye bedre om sangen faktisk hørtes ut som teksten under. Som Nattkjol med urin sangen... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Man trenger ikke akkurat lese teksten for å le av den filmen der. Viser litt om hvor syk indisk produksjon kan være. Ja, for vi i Norge produserer kvalitet i gigantiske mengder. Nei, synes ikke denne var mosom. Waskaburt er mye morsommere Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Sett for mye av dette til at jeg ler, sett bedre også =/ Jobbet litt mer med teksten så hadde det kanskje vært morsomt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Er dette Bollywood production Morsom dans Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Ja, for vi i Norge produserer kvalitet i gigantiske mengder. Nå må du ikke komme her og snakke dritt om "my boobs are OK"! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Nå må du ikke komme her og snakke dritt om "my boobs are OK"! For ikke å snakke om "Survivor" coveren... Sangen var jo kul og litt morsom, men teksten var ikke morsom... Kanskje hvis de hadde spilt den inn på nytt med teksten, og lagt det over filmen. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Craptacular! Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Hadde vært mye bedre om sangen faktisk hørtes ut som teksten under. Som Nattkjol med urin sangen... Åååå denne var bare tragisk dårlig. Benny Lava er jo en Youtube klassiker, her er den originale videoen CLIKKY her passer teksten med stemmene som bl.annet Bear etterlyste, denne videoen er også imotsettning til den andre faktisk morsom. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Er det bare jeg som digger denne sangen? Sånn fakta jeg elsker den! Digger mest fra 2.02 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Du har alt blitt bitt i dag; derfor kan du fortsett din ferd i fred! EID Gi faen å lag bruker for å poste sånt crap a. GET A LIFE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Et ord: Ush. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Dette er jo bare en ripoff av samme sang men med annen "tekst". Denne var drit dårlig iforhold. Skal se om jeg finner den. Men lille lørdag gjorde det best: http://www.youtube.com/watch?v=Tq3xCU_cwBM Endret 23. november 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå