Gå til innhold

Katt eller Hund


Daye.04

Hva er best av katt og hund?  

337 stemmer

  1. 1. Hva er best av katt og hund?

    • Katt
      155
    • Hund
      150
    • Ja takk begge deler!
      31


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Liker katter jeg. Tror jeg. Har hatt 28 bikkjer og 20+ katter opp gjennom årene, så jeg liker vel begge deler vil jeg si.

6325614[/snapback]

 

Jobber du med fastfood? :)

Lenke til kommentar
Også må jeg bare legge til at det er smartere enn hunderli sånn

6325169[/snapback]

:!: Tviler sterkt på det, katter lever mer etter instinkt mens en hund kan faktisk tenke (mer)..

 

Hunder er selvsagt best :thumbup:

6325191[/snapback]

 

Faktisk er katter vesentlig mer intelligente enn hunder, bl.a. fordi katter er rovdyr, og hunder er åtseletere, hunder er også LANGT mer naive enn katter. I tillegg kan man kjøpe tilliten til en hund, man må vinne tilliten til en katt.

 

On topic: Liker både katter og hunder like godt, så jeg gidder ikke å stemme.

Lenke til kommentar

Quoter fra Lassie-info på Wikipedia jeg (til Snowdog & Co.)

(Pal er den første lassien)

 

Before Pal's death, he was bred with a number of bitches, resulting in hundreds of offspring, Nine direct line descendants of Pal have performed as Lassie. All offspring not chosen to be the next Lassie were adopted with spay/neuter contracts.

 

All 9 Lassies have been male, playing a female character. The female collie loses her coat at least once a year making it unsuitable for use year round. Also, the male is larger and a child actor can play opposite the dog for a longer period of time.

 

In 1998 a Canadian film company replaced the line dog and outraged fans staged a worldwide campaign that was spearheaded by www.lassie.net to restore the genetic line dogs to the Lassie series.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...