Gå til innhold

Katt eller Hund


Daye.04

Hva er best av katt og hund?  

337 stemmer

  1. 1. Hva er best av katt og hund?

    • Katt
      155
    • Hund
      150
    • Ja takk begge deler!
      31


Anbefalte innlegg

Hva er din favoritt.... Katt eller hund?

 

Jeg personlig synes katter.. Først og fremst fordi de ser så vilt råe ut. Også er de så sykt råe akrobater :D

Også må jeg bare legge til at de er smartere enn hunder.. :w00t:

 

ps: Jeg skjønte ikke helt hvordan man lagde poll, så det får bli sånn

Endret av Nebur89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Også må jeg bare legge til at det er smartere enn hunderli sånn

6325169[/snapback]

:!: Tviler sterkt på det, katter lever mer etter instinkt mens en hund kan faktisk tenke (mer)..

 

Hunder er selvsagt best :thumbup:

6325191[/snapback]

 

Nei, men det er helt seriøst.. Greit at de kansjke går mer etter instinktet og hva enn, men det er seriøst smartere enn hunder... Fakta faen

 

For å få en poll så må du si ifra til en moderator eller noe sånt. så fikser de det.

 

Kei.. Danke

 

Katter... Fordi de er smartere enn hunder (bare litt mer egenrådig) Og fordi de ikke trenger å bli passet på hele tiden.

 

De er også helt geniale å se på når de leiker. og akkurat store nok til å ha i fanget....

Yeah! Amen to that :w00t:

Endret av Nebur89
Lenke til kommentar

Ble så forbanna igår når jeg dro hjem med toget. På Oslo S, med samme døra gikk opp, fløy ei diger bikkje ut og bjeffa og beit etter folk rundt seg. Den var ikke i bånd engang. Jeg sa, passe surt, til den småfulle kjerringa (i 40-50 årene) å få bikkja i bånd. Da bare smalt hun tilbake "Jeg skal heller sette DEG i bånd!"..fy faen at det går an å være så uansvarlig.

Lenke til kommentar

Det er sant, bikkjer krever oppdragelse ellers blir de totale villstyringer som setter seg som leder av "flokken" (hunden og familien din). Du har sikkert sett noen eksempler på rabiate hunder i det programmet på TV om hun dama som reiser rundt og lærer opp eiere og hunder til å funke sammen. Ingenting er eklere enn å bli "overfalt" av en hund som jokker oppetter beinet på deg når du kommer på besøk til folk. Den jokker for å markere at den er sjefen, og ikke respekterer andre.

 

Katter gjør ikke sånt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Katter er alt hunder ikke er, samtidig som hunder er alt katter ikke er. o_O Katter er selvstendige, og tenker stort sett bare på sitt eget beste. Hunder er flokkdyr, og dette gjør de langt mer avhengi av andre enn hva angår katter. Selv liker jeg hund best, selv om vi har katt her hjemme.

6325214[/snapback]

 

nettopp det... Sånn bortimot... De er omtrent helt forskjellige dyr, og det kommer ann på person til person hvilken type dyr de liker.. Sånn som jeg og Tøffe-Tetra digger katter mest :w00t:

Lenke til kommentar
Nei, men det er helt seriøst.. Greit at de kansjke går mer etter instinktet og hva enn, men det er seriøst smartere enn hunder... Fakta faen

6325202[/snapback]

Kanskje din mening, men ikke min :!:

Kattefolk og hundefolk er nok av forskjellige meninger uansett der ;)

 

Men det finnes selvsagt både smarte og dumme individer av begge dyrene..

 

Uansett tenker jeg:

Katt = jenter

Hund = gutter

Lenke til kommentar
Nei, men det er helt seriøst.. Greit at de kansjke går mer etter instinktet og hva enn, men det er seriøst smartere enn hunder... Fakta faen

Nå ja, i gjennomsnitt vil jeg tro at hunder er en god del smartere. (Selv om det kan finnes untak her og der.) Dette er fordi hunder er dyr som samarbeider og kommuniserer med andre skapninger i mye større grad enn katter, dette krever høyer intellelekt.

 

Selv har vi hund for tiden, vi har hatt katt før. Begge dyr kan være koselig, og begge kan være noe ***** dritt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva er din favoritt.... Katt eller hund?

 

Jeg personlig synes katter.. Først og fremst fordi de ser så vilt råe ut. Også er de så sykt råe akrobater :D

Også må jeg bare legge til at de er smartere enn hunder.. :w00t:

 

ps: Jeg skjønte ikke helt hvordan man lagde poll, så det får bli sånn

6325169[/snapback]

 

Min favoritt er katt og hund.

Har forøvrig en katt. Den ser ganske vill og rå ut når den ligger ute i regnet (og ligger slik i timevis), lar småfuglene spise maten sin, tror at mus er minikatter (purrpurr :love: ), er redd høyder, lander på ryggen etter et fall på 1,5m, tror at bilene er venner. Kort sagt et meget intelligent dyr. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...