Gå til innhold

Katt eller Hund


Daye.04

Hva er best av katt og hund?  

337 stemmer

  1. 1. Hva er best av katt og hund?

    • Katt
      155
    • Hund
      150
    • Ja takk begge deler!
      31


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste du at Lassie faktisk var 6 forskjellige hunder som ble brukt om hverandre hele tiden? Og ingen av de var tisper selv om serien sier Lassie er en jente.

De måtte hele tiden filme så ikke understellet skulle vises. Tisper funka ikke å bruke til filminga.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Visste du at Lassie faktisk var 6 forskjellige hunder som ble brukt om hverandre hele tiden? Og ingen av de var tisper selv om serien sier Lassie er en jente.

De måtte hele tiden filme så ikke understellet skulle vises. Tisper funka ikke å bruke til filminga.

6325425[/snapback]

 

Rart, når man vet at "tisper" er veldig flink til å filme. :!:

Lenke til kommentar

De brukte tisper fordi hannhunder oftere har finere pels og ser penere og stoltere ut og er større.

 

Når det gjelder trådstarter spørsmål så ville eg gått for katt for det virker ikke som om trådstarter er seriøs nok til å kunne vite absolutt ka han vil. Eg hund krever en seriøs eier som er villig til å bruke mye tid og arbeid med hunden.

 

Gå for pingle katt du. :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Hehe alle 6 hundene eller hva det nå var :p

 

De trente hver hund til å gjøre en eller to oppgaver, siden en hund ikke kunne lære alt.

 

Er selv mest fan av katter fordi de krever mye mindre stell og kan gå å drite på egenhånd. De går også "tur" av seg selv.

 

Hunder og katter er nok omtrent like smarte, men på helt forskjellige områder (etter det jeg vet så ligner en katts hjerne mer på et menneskets enn det hunder gjør).

edit:

 

så jeg var litt sein med lassiekommentaren :p

Endret av SBS
Lenke til kommentar
De brukte tisper fordi hannhunder oftere har finere pels og ser penere og stoltere ut og er større.

 

Når det gjelder trådstarter spørsmål så ville eg gått for katt for det virker ikke som om trådstarter er seriøs nok til å kunne vite absolutt ka han vil. Eg hund krever en seriøs eier som er villig til å bruke mye tid og arbeid med hunden.

 

Gå for pingle katt du.  :thumbup:

6325508[/snapback]

 

Ehe.. Jeg skjønte den nesten... Tror jeg...

Lenke til kommentar
Katter kunne trengt oppdragelse. De klatrer på biler, driter og pisser i blomsterbed etc.

6325271[/snapback]

Katter som får skikkelig oppdragelse gjør ikke sånt.

6325538[/snapback]

 

mhm, nettopp.. Og som SBS sa, trenger de ikke noen til å følge dem når de skal drite, når de har fått med seg at man ikke skal drite i blomster bedd... Og dessuten, graver de ned driten sin selv.... Og som SBS, de går jo tur selv også

Lenke til kommentar
Jeg liker katter bedre enn hunder fordi de er mer selvstendige enn hunder og fordi de fleste har bløtere pels enn hunder og de er generelt søtere.

6325567[/snapback]

 

Yeah! Way to go! :w00t:

 

Når jeg tenker over det, er vel katter mer for fløtepuser enn hunder :blush: .. Men hunder er for sånne barske duder, som går på bol :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg liker katter bedre enn hunder fordi de er mer selvstendige enn hunder og fordi de fleste har bløtere pels enn hunder og de er generelt søtere.

6325567[/snapback]

 

Yeah! Way to go! :w00t:

 

Når jeg tenker over det, er vel katter mer for fløtepuser enn hunder :blush: .. Men hunder er for sånne barske duder, som går på bol :p

6325577[/snapback]

 

Mmm! Barske duder med en Chiuaua tatovert på bicepsen. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...