Gå til innhold

Katt eller Hund


Daye.04

Hva er best av katt og hund?  

337 stemmer

  1. 1. Hva er best av katt og hund?

    • Katt
      155
    • Hund
      150
    • Ja takk begge deler!
      31


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det "homo" om en mann som bor alene har katt? :p

6327793[/snapback]

Nei, zoofil.

 

Spørs også på hvordan type sjokolade det er. Mørk sjokolade er farligere enn lys.

6327927[/snapback]

Da er det sikkert knallsmart å mate hunden min med 80% Cocoa-sjokoladen jeg kjøpte i Frankrike! :green:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hund selvfølgelig...

 

De gjør faktisk som vi vil ;)

6327854[/snapback]

Det er det jeg misliker med hunder. Jeg liker ikke å "eie" et annet levende vesen på den måten. Sier ikke at hundeeiere er maktsyke, men noen liker sikkert mer enn meg å kunne ha makt over husdyret?

6328291[/snapback]

Bedre å ha en hund som undersått, enn å ha en katt som klorer deg... Nytt ordtak...

Lenke til kommentar
*8 quoter*

 

55 gram med melkesjokolade kan gi en hund på 6 kg fordøyelsesproblemer, og diaré i noen timer, så jeg tviler på at en 20 kg tung bulldog dør av 50 g sjokolade.

6327895[/snapback]

VM i quoting er nettopp avgjort :tease:

 

Forøvrig skal jeg huske på å ta med meg rikelig med sjokolade neste gang jeg besøker venninnen min med en rabiat krysning av amstaff og bullterrier.

Lenke til kommentar
Katter er arrogante, likegyldige drittsekker mens hunder er idiotiske, slaviske tullinger.

 

Jeg elsker begge.

6326379[/snapback]

 

Jævlig well said! Rett på spiker'n :D:thumbup:

 

Menne.. For å ta mitt synspunkt da..

 

Hunder: Joda.. Hunder er faktisk bedre venner enn katter. De viser da også mye mer begeistring (generelt) over deg enn katter i de fleste tillfelder. Hunder er da jo også alltid kjekt å ha. Da de lystrer deg etter den rette dresseringa. Og med det er det jo alltid klassikerne å hente posten og avisa og alt det pisset. Også er de jo så mye mer egnet til å ta meg seg på steder... Det er ikke akuratt hver dag du ser en dude gå tur me' katten sin i parken på utsikt etter damer :p. De er også som regel mye mer hos deg enn katter... Og sover ikke fullt så lenge

 

Katter: Katter krever vesentlig mindre stell. Du trenger ikke gå tur med dem. De er forholdsvis roligere når det kommer til oppmerksomhet. De er ikke så dominante, og har kun tillit til de som fortjener det.. Og da er den sterk. De tar turer selv... De trenger ikke en til å følge dem på dass.. Og attpåtil graver de ned driten sin. De vasker seg selv. De er alltid søte... Få katter som ikke er søte :D. De er.. Bottom line, når sannheten skal på bordet. Når den fete damen har sunget, og kunne kommet hjem.. Smartere enn hunder. De vet hva de ikke skal gjøre (etter du har forklert dem det, selvsagt)(dette gjelder sikkert hunder óg da men...), og hva de er tillat å gjøre. Og som en eller annen sa... De kan tidene.. De lærer seg når det er noen hjemme, og når det kommer noen. Sånn at da kommer de på tilnærmet samme tidspunkt for å komme inn. De lærer seg når det er middag. Det er alltid fun å se dem komme for å ete. De er ikke så vettskremt... De er så selvsikkre at de ikke flyr til helvette så snart det skjer noe. Du kan holde dem ti meter oppe i lufta uten at de flipper ut. Og de klarer seg også selv... VELDIG bra

 

Så med det sagt... Uansett hva folk måtte mene å føle... Katter og hunder er like jævlig bra, det kommer bare ann på person til person. Også en del på hvordan type person du .. Si at du for eksempel har en jobb som tvinger deg til å være borte 10 timer av dagen eller on' sånt piss... Da er det way bedre å ha katt enn hund... Sånne faktorer spiller også inn, fordi de er så ekstremt motsatte av hver andre.. Men bottom line for meg er at jeg bare digger katter.. Jeg liker egentlig ikke hunder så veldig godt.

 

Så dette var det fra meg. Nå går jeg å legger meg selv om jeg har fri i morra :tease::D...

 

Vi snakes gutta ;)

Lenke til kommentar
Bedre å ha en hund som undersått, enn å ha en katt som klorer deg... Nytt ordtak...

6328320[/snapback]

Er man snill mot katten, er den snill mot deg. Så akkurat det ordtaket sier nok mer om deg enn om katter :) Jeg har ALDRI blitt klort av en katt unntatt i lek når den blir for ivrig. En katt har aldri gått til angrep på meg. Blir de irriterte så slår de gjerne labben etter hendene mine uten klørne ute, men det skjer ytterst sjelden.

 

Hunder derimot... de kan jo faktisk drepe folk om de ikke er oppdratt ordentlig...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Bedre å ha en hund som undersått, enn å ha en katt som klorer deg... Nytt ordtak...

6328320[/snapback]

Er man snill mot katten, er den snill mot deg. Så akkurat det ordtaket sier nok mer om deg enn om katter :) Jeg har ALDRI blitt klort av en katt unntatt i lek når den blir for ivrig. En katt har aldri gått til angrep på meg. Blir de irriterte så slår de gjerne labben etter hendene mine uten klørne ute, men det skjer ytterst sjelden.

 

Hunder derimot... de kan jo faktisk drepe folk om de ikke er oppdratt ordentlig...

6339494[/snapback]

 

Ja hunder har en tendens til å gjøre slutt på lidelsene. :)

Lenke til kommentar

Problemet med en hund er at hvis den ikke får oppdragelse setter den seg selv som leder av flokken (altså deg og familien din) og kan gjøre livet deres til et helvete av dimensjoner. Ser jo nok av rabiate bikkjer som flyr på folk som kommer på besøk, er agressive mot ektefeller i huset osv, okkuperer eieren (matmor) og flekker tenner og biter etter alle andre i huset. 1-2 dager trening er alt som trengs ofte.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...