Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Det er ikke filmen som er dårlig, det er du som har dårlig smak :p

Men fra spøk til alvor; Det er ofte sånn at en god film aldri får blitt dårlig, og en dårlig film er og blir dårlig. Det er bare noen som tolker gode filmer feil, og noen liker også filmer som rett og slett er møkk-dårlig.

 

En film jeg aldri mer skal se; "Team America: World Police", herregud for en film :thumbdown: Skal heller aldri mer se "The fast and the furious 2"!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

a nymphoid barbarian in dinosaur hell. jeg orket ikke se mere enn 20-30 minutter før jeg slo av og ga den bort til en kamerat.

 

riktignok så skal det sies at jeg kjøpte den på pur f bare for å se hvor dårlig film kan være. kommentarer om den som jeg leste inkluderer "-this might be the worst movie ever made".

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
EDIT: Cun, det er vel derfor slike filmer aldri slår til i USA. Folket der liker ikke å tenke når de ser film. Skyting og ei eller to sex-scener er nok for en Oscar. ^^

 

EDIT2: ... Derfor kan vi vel nesten bare tenke oss hva slags film vi får utav den amerikanske versjonen av filmen?

6315765[/snapback]

Hvorfor blir de pengene som tjener mest penger, automatisk representive for USAs befolkning? Må jeg minne om at Mission Impossible III gjorde det svært godt i dette landet, og alle andre lang, også?

 

Vi kan ikke akkurat skryte av at Oldboy gjorde det fantastisk på kino her, det var en del som forlot kinosalen da jeg så på, og enda flere som uttrykte sin misnøye med filmen etter den var ferdig.

Lenke til kommentar

Lokalt her har ikke Oldboy gått engang. Det har mye med at den ikke var noen suksess i de større landene. Du vet da vel at veldig mye av resten av verden er avhengig av USA? Ikke bare børsen. Amerikanske storfilmer får verdenspremiere selv på de minste, mest avsides småkinoene her i landet.

 

Samme med musikk og delvis også mote. Hadde Britney Spears vært koreansk, men sunget akkurat likt, ville hun ikke slå til like mye. Det vet vi alle.

Lenke til kommentar
Shit, husker ikke navnet nå, kommer på det senere. Det var ihvertfall en oppfølger til den filmen hvor de dreper romvesener (ikke aliens).. Jeg gikk i en dyp depresjon etter å ha sett den. Fikk det bare ikke ut av hodet mitt at de timene den varte (mulig det bare var 1.5 time elns.) hadde blitt stjålet fra meg.

6312441[/snapback]

Starship Troopers 2?

6312490[/snapback]

[/quote

Jepp! :D Den var det.. huff for en film. tidenes verste..

Lenke til kommentar
Terkel i Knipe. En uintelligent, kjedelig film uten noen form for god historie. Skrudde av etter en time.

6318595[/snapback]

 

 

Terkel i Knipe er jo genial!

Har sett den flere ganger, og synes den er like bra hver gang :D

Hvorfor synes du den er kjedelig da?

Lenke til kommentar
Terkel i Knipe. En uintelligent, kjedelig film uten noen form for god historie. Skrudde av etter en time.

6318595[/snapback]

 

 

Terkel i Knipe er jo genial!

Har sett den flere ganger, og synes den er like bra hver gang :D

Hvorfor synes du den er kjedelig da?

6319070[/snapback]

 

Fordi den mangler en god historie, spenning/humor og generelt alt som en god film har. Den latterlig overdrevne bruken av banning gjorde ikke inntrykket noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...