Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Karakteren på IMDB for U.S. Seals forklarer det meste om filmen. Det verste er at det finnes en toer og en treer også. *ristepåhodet*

 

EDIT: Beklager, karakteren sier IKKE det meste om filmen. Endre karakteren til 1.0 så skal jeg være enig. Det er en helt tragisk film. Har veldig lyst til å skaffe toeren også. Den skal være minst like dårlig, og hver bevegelse gjort av et menneske, i toeren, lager en "svisj"-lyd, slik man hører på gamle, halvhjertede ninja-filmer.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Av film jeg har sett nå i det siste så var det en film om noen siamesiske tvillinger som har det flott sammen, så drar de til hollywood der den ene vil bli skuespiller. Den andre har sceneskrekk og møter en jente han har snakket med over nettet i mange år. Kommer ikke på hva den heter, men makan til drittflim. Er klar over at det er en amrikansk familiekomedie, men de aller fleste vet at siamesiske (sammenvokste) tvillinger er identiske, noe de i filmen ikke var. Ellers så drakk den ene seg full, den andre kjørte(det så ut som han var edru). Når han som kjørte blåste hadde han høy promille(!). Når en av de drikker vil alkoholen gå over til blodet og deretter begynne å virke på dem, siden de er sammenvokste deler de noen av blodårene, og derfor vil begge ha vert fulle, men han som ikke drakk hadde ikke blitt tatt i en promilletest, da de der måler hvor mye alkohol det er i luften du puster ut, (Alkoholen i magesekken fordamper og blir pustet ut.) En siste ting, men som jeg er litt usikker på: Man kan vel ikke skille voksene siamesiske tvillinger? Trodde dette var noe man bare kunne gjøre når en var liten jeg. Om jeg har rett på dette blir det ganske teit da de skiller seg på slutten.

 

Makan til drittfilm, hater når ting på film ikke stemmer i det hele tatt med virkligheten.

 

Utenom dette var filmen dårlig, skulle vært en lov imot så dårlige filmer!

Lenke til kommentar

Walking Tall med "The Rock" i spissen er bare så ufattelig elendig at den skal ALDRI hjernecellene mine plages med mer!

 

Ellers så er det og liten tvil om at jeg kommer til å holde meg borte fra filmer som Big Mommas House 2 (ble avskremt av 1'ern... fy så dårlig), og Boogeyman (denne bygde opp til noe stort, men slutten var så elendig at jeg mistet helt grepet på hva det var med denne filmen som var godt i det hele tatt, og dersom jeg ser denne en gang til vil hele dritten sannsynligvis bare bli latterlig...)

 

(Ikke glem; alt er subjektivt... ;) )

Lenke til kommentar

Ardenennen 1944:

 

Slapp WW2 film fra 1956.lo meg nesten IHJEL der ein tanks avfyrte eit skudd....allvorlig så dårlig lydeffeter aeheaheha. Skuspillet er typisk denne perioden.men så hadde eg sett The longest Day noen dager før eg såg denne da,så Ardennen 1944 havna godt i skyggen av det mesterverket for å si et mildt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Karakteren på IMDB for U.S. Seals forklarer det meste om filmen. Det verste er at det finnes en toer og en treer også. *ristepåhodet*

 

EDIT: Beklager, karakteren sier IKKE det meste om filmen. Endre karakteren til 1.0 så skal jeg være enig. Det er en helt tragisk film. Har veldig lyst til å skaffe toeren også. Den skal være minst like dårlig, og hver bevegelse gjort av et menneske, i toeren, lager en "svisj"-lyd, slik man hører på gamle, halvhjertede ninja-filmer.

6296886[/snapback]

 

Haha. Akkurat slik ein kamerat av meg forklarte filmen,svisj svisj. Han hatet den så jævlig at det halve kune vert nok :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...