Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei men jeg kommer aldri til å se den igjen... :!:

6301335[/snapback]

 

Kan jo for faen ikke skrive at du aldri skal se den IGJEN når du ikke har sett den.

 

For å være litt on-topic så er Titanic og Alien vs Predator to filmer som jeg nok ikke kommer til å se igjen med det første.

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar

Hehe, den så vi også. Er vel en måned siden nå. Gørrkjedelig film. Kan godt hende at den er bra, men faen da! Man skal jo være våken når filmen er over!

Jaja, de fanget i allefall stemningen i Nord-Irland rundt tidene filmen ble laget.

 

Forøvrig vil jeg ikke se Hamlet (1996), Sult (1966) eller Native Son (1986) igjen heller. Alle disse er skolefilmer. Hadde jeg sett dem før jeg skulle se dem på skolen, ville jeg kanskje vurdert å ta mitt eget liv istedet for å se dem igjen.

Lenke til kommentar

Filmer man ser på skolen er man nesten nødt til å se igjen, helst i en meget behagelig stol med popkorn og ingen andre tilstede. Ingenting ødelegger en film som klasserommet og en gammel VHS-spiller som flimrer og skurrer. Personlig har jeg noen filmer jeg er nødt til å se igjen pga vonde stoler og masende medelever, bl.a. Amelie og La Haine.

Lenke til kommentar
Visningsrom? Skandale. Skolen vår suger.

6303561[/snapback]

 

Hehe. Vi har et auditorium også. Det er nok noe à la det dere har på deres skoler. Det har en prosjektor og DVD-spiller, samt et "lerret", men kvaliteten er... Vel, den var kanskje god for ti år siden...

 

Det nye visningsrommet vi har fått, derimot... :love:

Lenke til kommentar

Da jeg som 12-åring møtte jenten jeg var overbevist om at jeg kom til å tilbringe resten av mitt liv med (forholdet varte i fem dager), ble jeg utsatt for en film som fremdeles gir meg mareritt.

 

Hun var sengeliggende med feber, jeg kom over for å trøste, og ble sittende å se på "Dirty Dancing" på VHS. Når filmen var ferdig, ble den spolt tilbake og startet på nytt. Mange ganger. Aldri mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...