Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg går ikke akkurat og irriterer meg over det til daglig nei, men jeg ser ikke poenget med det. Så er jeg lei argumentet "vi har forskjellig smak, sånn er det bare". Burde egentlig holde senga og se film(mye fyll i helga), men jeg kommer heller hit og forteller hvor unødvendig de utsagnene er, IMO.

 

Jeg hater også når folk skriver det. grunnen til det er vel forsåvidt at jeg ikke skjønenr hva det betyr. Folk kommer med så mange rare forkortelser hele tiden. Nytter ikke å lære seg alle.

Lenke til kommentar
Mamma Mia, herregud for noe dritt. Fulgte bare sånn ca 15 min i alt. Hørte jo lydene og det var rett og slett nok. Dritt film, hvordan i helsikken kan folk si med hånden på hjertet at de likte den?

 

Blir en vane det du. Er som røyking. Først prøver man å se en dårlig film. Så ser man kanskje en litt dårlig film til. Vips! Før man vet ordet av det er all hjernemassen forandret til g.røt, og det er ingenting man kan gjøre

Lenke til kommentar

Her snakker vi filmer du aldri vil se noen gang igjen. Det skal være ganske dårlige filmer da. Eller at du finner de totalt uinteressante. Samtlige av Will Smith's filmer er mye bedre enn dårlig. Det er faktisk kvalitetsunderholdning alle sammen. Ikke verdens beste nei, men heller ikke filmer som er så ille at man sitter igjen med inntrykket at man ALDRI vil se de igjen. The Pursuit of Happyness er en mer reflekterende film Will Smith spiller i hvis man tørr å gi mannen en sjanse.

Lenke til kommentar

Babylon 5: The Lost Tales - Voices in the Dark, er en film jeg ikke kommer til å se igjen. Den er basert på serien med samme navn, men kun en av de egentlig hovedpersonene fra serien er med i filmen, og det var i grunn bare en masse preik gjennom hele filmen, avbrutt av litt spesialeffekter innimellom.

Lenke til kommentar
Her snakker vi filmer du aldri vil se noen gang igjen. Det skal være ganske dårlige filmer da. Eller at du finner de totalt uinteressante. Samtlige av Will Smith's filmer er mye bedre enn dårlig. Det er faktisk kvalitetsunderholdning alle sammen. Ikke verdens beste nei, men heller ikke filmer som er så ille at man sitter igjen med inntrykket at man ALDRI vil se de igjen. The Pursuit of Happyness er en mer reflekterende film Will Smith spiller i hvis man tørr å gi mannen en sjanse.

Må si meg enig med Hyperio her. Når ALDRI er skrevet med store bokstaver i emnetittelen indikerer det at dette er en tråd for filmer man må lenkes fast for å se igjen. Tviler f.eks. på at AvidGamer ville gått i protest om resten av vennegjengen ble enige om å se en film med Will Smith han har sett før.

 

Jeg må understreke forskjellen på 'Film X gidder jeg ikke å sette på en gang til' og 'Jeg nekter å måtte pine meg gjennom den filmen igjen'

Lenke til kommentar

Tror neppe jeg gidder å se Wanted igjen. Selv om jeg er stor fan av lette, meiningsløse brain-dead actionflicks, falt ikke denne i smak. Vet egentlig ikke helt hvorfor. Synes ikke at all dataanimasjon var av ypperste grad, samt av slow-mo scenene ble like irriterende som i 300. Det ligger sikkert mye underliggende i hvorfor jeg ikke likte filmen, men det er jeg selv usikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...