Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

The Happening

Max Payne

 

2 Whalberg filmer jeg aldri skal se igjen, ufattelig mye dårlig arbeid i de 2 filmene som dårlig skuespillerprestasjoner og dårlig script. Ikke minst spiller Whalberg så dårlig at det er synd, i The happening gikk han fra trøtt kjedelig biologilærer til sersjan til general til biologilærer. Klarte ikke falle inn i rollen. Og Max Payne, hrmf, eneste spillet som faktisk har god historie og potensialer til å bli bra film klarer de å stelle i stand på den måten.

 

Synd at begge filmene kostet meg penger, vil ta dette opp med en klagenemnd for skadeerstatning for jeg ble seriøst deprimert av denne frittgående dritten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og Max Payne, hrmf, eneste spillet som faktisk har god historie og potensialer til å bli bra film klarer de å stelle i stand på den måten.

 

Du har spillt få spill skjønner jeg.

 

Synd at begge filmene kostet meg penger, vil ta dette opp med en klagenemnd for skadeerstatning for jeg ble seriøst deprimert av denne frittgående dritten.

 

Tja, pleier du å plukke opp råtne epler i fruktdisken og deretter klage på kvaliteten?

Lenke til kommentar
Og Max Payne, hrmf, eneste spillet som faktisk har god historie og potensialer til å bli bra film klarer de å stelle i stand på den måten.

 

Du har spillt få spill skjønner jeg.

 

Synd at begge filmene kostet meg penger, vil ta dette opp med en klagenemnd for skadeerstatning for jeg ble seriøst deprimert av denne frittgående dritten.

 

Tja, pleier du å plukke opp råtne epler i fruktdisken og deretter klage på kvaliteten?

 

Nei har spillet ufattelig mange spill, skulle kanskje spesifisert litt nærmere at det var snakk om skytespill og i den sjangeren er historie et element de tar rundt slutten på produksjonsyklusen.

 

Når det gjelder råtten frukt, råtten frukt kan jeg se og styre klart unna, men når jeg finner en råtten banan klemt inn i det jeg tror var en saftig og herlig appelsin, da blir jeg forbannet.

 

Vi skal se den på fredag i klassen. Ble avstemning, og alle drittjentene stemte på den.

 

Stakkars mann, jeg føler med deg. Mitt råd, ta med en god pute du legger på pulten, slik at du ikke får så vondt når du deljer hodet i pulten over irritasjon.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
The Happening

Vi skal se den på fredag i klassen. Ble avstemning, og alle drittjentene stemte på den. :(

Da var den filmen sett, og den kommer direkte inn på listen av de tre verste filmene jeg noen gang har sett. Skjønte ikke en dritt av filmen. Hvordan er det mulig for naturen å få menneskene til å drepe seg selv? :dontgetit:

 

Selv de idiotene som stemte på den filmen, angret. Møkkafilm!

 

Stakkars mann, jeg føler med deg. Mitt råd, ta med en god pute du legger på pulten, slik at du ikke får så vondt når du deljer hodet i pulten over irritasjon.

Vi får jo nesten aldri se på film med klassen. Lærerne mener at man ikke kan lære noe ved å se på film. Når vi først får lov til å se en film, velger de en så drittfilm. :wallbash:

 

Filmer vi har sett med klassen dette året:

Romeo og Juliet

Slipp Jimmy Fri

Et dukkehjem

The Happening

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Attack of the killing Bush, nei, vent, det var krigen i Irak.

 

Det værste er faktisk slutten, den legger opp til at det faktisk er mulig å med en oppfølger. Akk å ve om det skjer, Europa under angrep av busker som sonder ut kjemikalier som gjør at man ønsker å ta livet av seg. Populært kalt, Emo syndromet.

 

E1:

 

Vær glad du ikke brukte penger på den, impulsfilmjkøp på Statoil en sen fredagskveld når underholdningskvelden står i fare kan få fatale følger. Kjøpte faktisk t.o.m en god porsjon med snop for en skikkelig avslappning etter 7 dagers arbeidsstrekk. Snakk om å få helgen ødelagt.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Nei har spillet ufattelig mange spill, skulle kanskje spesifisert litt nærmere at det var snakk om skytespill og i den sjangeren er historie et element de tar rundt slutten på produksjonsyklusen.

 

Når det gjelder råtten frukt, råtten frukt kan jeg se og styre klart unna, men når jeg finner en råtten banan klemt inn i det jeg tror var en saftig og herlig appelsin, da blir jeg forbannet.

 

Finnes en hel del skytespill man kan lage gode filmer ut av. Max Payne er definitivt ikke det eneste. Og The Happening er vel alment kjent for å være en drittfilm, men du så den kanskje rett etter at den kom ut.

Lenke til kommentar
Finnes en hel del skytespill man kan lage gode filmer ut av. Max Payne er definitivt ikke det eneste. Og The Happening er vel alment kjent for å være en drittfilm, men du så den kanskje rett etter at den kom ut.

 

Nja, er ikke helt enig med deg, Half-Life kunne gjort seg bra på storskjerm men ellers synes jeg historiene i FPS/TPS spill blir for cliché fylt med samme elementer som man har sett tidligere. FEAR kunne kanskje gjort seg som en grøsser/Action film men føler at den blir mer "The ring" møter "Rambo" eller "Die Hard".

 

Dessverre er det personer som Boll som får tak i mange av spill over til film prosjektene, men dette kan kanskje endre seg. Med Len Wiseman (Live free or Die Hard og Men in Black) og Gears of war kan man kanskje få en OK filmadapsjon samt Warcraft som nå er under skriving av Christ Metzen dog ingen regisør er satt. Av de 2 har jeg mer tro på warcraft filmen mye grunnet at den ikke skal basere seg på noen av spillene i serien men heller baserer seg på loren bak spillet, og der tror jeg Christ Metzen kanskje kan få til noe.

 

The Happening er en trist historie for min del, som sagt, statoilimpulskjøp for å redde det som kunne bli (og ble) en misserabel filmhelg.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Vi får jo nesten aldri se på film med klassen.

 

Filmer vi har sett med klassen dette året:

Romeo og Juliet

Slipp Jimmy Fri

Et dukkehjem

The Happening

 

Ehhh, dere får nesten aldri se film, også har dere allerede sett 4 filmer i denne måneden?

 

Husker vi så sånn 1 film pr år.

Mener så klart skoleåret. Uansett, så vi R&J og Et dukkehjem fordi det var pensum. Kan ikke akkurat bli regnet som film det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...