Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
You Don't Mess with the Zohan Kanskje jeg er for gammel eller var i uggent humør da jeg så den, jeg synes ikke den var særlig morsom i hvertfall....også nesten 2 timer med det skitet :thumbdown:

 

Minimal sjanse for at jeg ser den igjen ja...

 

Håper du var i uggent humør ; )

 

Dette er den første filmen Adam Sandler har vært morsom i for meg hvertfall. Endelig så jeg litt skuespiller talent, å ikke bare den samme karakteren han alltid spiller, som han også er på intervjer.. altså- seg selv.

 

min mening, Zohan er rå!

Lenke til kommentar

Offside

 

Det er en film som handler om loven som hindrer kvinner i å gå på fotballkamper i Iran. Jada, den kommer sikkert med et budskap, jada den burde fortelle meg at dette er galt osv osv, men filmen er rett og slett dørgende kjedelig. Jeg så den på kino med skolen, og hvis jeg ikke husker helt feil så sovnet jeg.

Lenke til kommentar

Jeg bruker det for å understreke at det faktisk er "min mening", selv om det logisk nok ikke er nødvendig. Men dersom man ignorer å bruke det, kan en banne på at noen vil kommentere på det og. Så det er vel ikke noe å bry seg om.

 

Btw, så Punisher War Zone. Ikke akkurat en film jeg har tenkt å se igjen, nei. Æsj.

Endret av SgtKabukiman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...