Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Har sett to forferdelig dårlige filmer i mitt liv som jeg ALDRI skal se igjen, begge ble sett pga. av tvang på skolen.

 

1. Den desidert verste filmen jeg har sett er den nyeste filmatiseringen av Rome og Juliet. For det første hater jeg romantiske tulle historier, så filmen var allerede der dødsdømt hos meg. Men når de i tillegg skal snakkes slik de gjorde da historien ble skrevet, ja da blir jeg sur. Har hatt "gleden" av å se filmen to ganger. For all del, kan du unngå så ikke se den filmen.

 

2. Den andre filmen er greece. Nok en gang romantikk i luften som jeg HATER, her er det i tillegg en musikal som jeg også HATER. Herregud for en rett og slett ræva film. Burde vært dødsstraff for å se den.

Er noen redd for å vise følelser... ? :p Neida, Romeo + Juliet er en drittfilm, men Grease er jo en klassiker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Den desidert verste filmen jeg har sett er den nyeste filmatiseringen av Rome og Juliet. For det første hater jeg romantiske tulle historier, så filmen var allerede der dødsdømt hos meg. Men når de i tillegg skal snakkes slik de gjorde da historien ble skrevet, ja da blir jeg sur. Har hatt "gleden" av å se filmen to ganger. For all del, kan du unngå så ikke se den filmen.

Og det verste er at de går rundt i nye biler, og skyter hverandre. Greit at familiene er fiender, men trenger ikke å gjøre det så moderne. Tror ikke Shakespeare hadde blitt særlig glad om han fant ut hvordan stykket hans så ut i dag.

Lenke til kommentar
Hmm, finnes jo tonnevis av elendige filmer... :hmm:

For å velge noe av det desidert verste...High school musical og Camp rock. Fysj...!! :hrm:

Noen saftige skampletter i filmhistorien.

 

Er nok dårlige de ja, har heldigvis holdt meg unna :p

 

Om man liker musikk og dans saa er sikkert de filmene topp !

 

Eller har små unger som vil se dem.

Lenke til kommentar
Hmm, finnes jo tonnevis av elendige filmer... :hmm:

For å velge noe av det desidert verste...High school musical og Camp rock. Fysj...!! :hrm:

Noen saftige skampletter i filmhistorien.

 

Er nok dårlige de ja, har heldigvis holdt meg unna :p

 

Om man liker musikk og dans saa er sikkert de filmene topp !

Jepp, det kommer jo en ny sang hvert femte minutt!

Lenke til kommentar

Finnes garantert dårligere filmer enn Highschool musical etc. De er velprodusert og glattpolert så det holder så det vil nok være lite å si på det rent tekniske ved disse filmene.

 

Men etter min smak og hva jeg legger i en god film kontra en som ikke er det så havner akkurat disse filmene langt nede på skalaen, ikke pga. det rent estetiske og generell filmteknikk, men derimot konseptet disse filmene bygger på, perfekte mennesker med perfekte holdninger i en perfekt verden. Men dette er jo også Disney i et nøtteskall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...