Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som det er mest nordlendinger som skjønner kill Buljo, søringer har en tendens til å like dem fordi ''nordlendingene prater rart å er teit''.

Nordlendinger ler av nordlendinger fordi de er nordlendinger. Akkurat som at negere ler av negersitcomsa som går på søndager på TvNorge. Grunnen: fordi de er negere.

Lenke til kommentar

Har sett to forferdelig dårlige filmer i mitt liv som jeg ALDRI skal se igjen, begge ble sett pga. av tvang på skolen.

 

1. Den desidert verste filmen jeg har sett er den nyeste filmatiseringen av Rome og Juliet. For det første hater jeg romantiske tulle historier, så filmen var allerede der dødsdømt hos meg. Men når de i tillegg skal snakkes slik de gjorde da historien ble skrevet, ja da blir jeg sur. Har hatt "gleden" av å se filmen to ganger. For all del, kan du unngå så ikke se den filmen.

 

2. Den andre filmen er greece. Nok en gang romantikk i luften som jeg HATER, her er det i tillegg en musikal som jeg også HATER. Herregud for en rett og slett ræva film. Burde vært dødsstraff for å se den.

Lenke til kommentar

Før jeg så kill buljo innbilte jeg meg at jo lengere nord man kommer, jo bedre humor har de xD... men det viste seg fort at det var feil... jeg bor i sør-trøndelag, og jeg er overbevist om at den beste humorn er der... men jeg er jo vokst opp med den og da.

 

Skal aldri se Lange flate ballær igjen!

 

Hvorfor ikke?

 

edit: skriveleif

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...