Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener vel langt forbi det punktet, TDK ser ut som har sikret #1 plassen. Hvis Godfather fansen har tenkt å gå til voting-krig mot TDK, så får dem svi dobbelt så hardt. Det er dessuten en del fans av Godfather som har sagt at de nekter å gi TDK 1'ere bare kun i forsøk på å få Godfather tilbake til førsteplassen.

Lenke til kommentar
It's Sir Michael Caine's opinion that Heath Ledger beat the odds and topped Jack Nicholson's Joker from Batman (1989): "Jack was like a clown figure, benign but wicked, maybe a killer old uncle. He could be funny and make you laugh. Heath's gone in a completely different direction to Jack, he's like a really scary psychopath. He's a lovely guy and his Joker is going to be a hell of a revelation in this picture." Caine bases this belief on a scene where the Joker pays a visit to Wayne Manor. He'd never met Ledger before, so when Ledger arrived and performed he gave Caine such a fright he forgot his lines.

 

:mrgreen:

 

 

R.I.P. Heath.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Godfather isn't 9.2 anymore, it's 9.1 now, an incredible amount of 1 votes from yesterday till today

Fra discussion boardet til Gudfaren. I smell a war of the fanboys!

 

Fy faen for noen unger de er, friker helt ut på grunn av at filmen deres har blitt vippet ned fra tronen. De kommenterer til og med på diskusjonsforumet til The Dark Knight. Tapere. Nå håper jeg enda mer at TDK blir liggende på førsteplassen.

Lenke til kommentar

Gudfaren har jo ligget på 9.1 lenge den. The Shawshank Redemption har vært høyere i en god stund, men ikke når det kommer til "regular voters", hvor Gudfaren får en tåspiss foran.

 

Jeg tviler på at den generelle TDK-fanboy er noe bedre/verre enn den generelle Gudfaren-fanboy.

Lenke til kommentar
Godfather isn't 9.2 anymore, it's 9.1 now, an incredible amount of 1 votes from yesterday till today

Fra discussion boardet til Gudfaren. I smell a war of the fanboys!

 

Fy faen for noen unger de er, friker helt ut på grunn av at filmen deres har blitt vippet ned fra tronen. De kommenterer til og med på diskusjonsforumet til The Dark Knight. Tapere. Nå håper jeg enda mer at TDK blir liggende på førsteplassen.

 

La meg forstå det rett? The Dark Knight-fanboys har stemt 1ere på Gudfaren som har mistet 0.1 rank, og du klager på Gudfaren-folka? Hva med de som har stemt 10 /10 på TDK bare pga andre ting enn selve filmen da?

Lenke til kommentar
Godfather isn't 9.2 anymore, it's 9.1 now, an incredible amount of 1 votes from yesterday till today

Fra discussion boardet til Gudfaren. I smell a war of the fanboys!

 

Fy faen for noen unger de er, friker helt ut på grunn av at filmen deres har blitt vippet ned fra tronen. De kommenterer til og med på diskusjonsforumet til The Dark Knight. Tapere. Nå håper jeg enda mer at TDK blir liggende på førsteplassen.

 

La meg forstå det rett? The Dark Knight-fanboys har stemt 1ere på Gudfaren som har mistet 0.1 rank, og du klager på Gudfaren-folka? Hva med de som har stemt 10 /10 på TDK bare pga andre ting enn selve filmen da?

 

Hvem som har stemt hva på hva har jeg ikke nevnt et ord om. Og jeg vet det går begge veier. Men det er Gudfaren-fanboys som klikker helt på diskusjonsforumet der nå. Var det jeg reagerte på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mistenker kanskje at det er en del frustrasjon ute og går etter all oppmerksomheten som Ledger har fått etter filmen. Føler seg vel litt overkjørt.

Men billetter er i alle fall bestilt til Fredagen! Glede seg til romantisk kveld med dama og den mørke ridderen.

Lenke til kommentar
Du rekker å gå fra Valle hovin bort til Majorstua på den tiden der og hvorfor skal det være så mange tusen ekstra som skal ta t-banen akkurat da?

 

Det er et stykke. Er jo tvers igjennom hele byen. Dessuten veit jeg ikke om jeg orker det etter en konsert. Selvfølgelig er det mange tusen ekstra som skal bort på Helsfyr for å ta t-banen når det har vært konsert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...