Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, ikke bare jeg som la merke til med andre ord, en stund trodde jeg at min PS3 var på villspor og "blåste opp bildet for mye" i mangel på en bedre beskrivelse.

Fikk aldri sett denne filmen på kino så gleden var stor da jeg kjøpte den på Blu-Ray tidligere i kveld. Skjønner godt at denne filmen har fått mye skryt for den var veldig bra! :)

Lenke til kommentar

Aspect ratio forandringene var rett og slett slitsomt, satt å irriterte meg over det igjennom filmen.

 

Forøvrig var jeg litt skuffet over filmen denne gangen. Nesten så jeg setter den ned til 8/10, ligger på svak 9 akkurat nå.

Disse tingene som skuffet var, stemmen til Batman, litt irriterende dårlige "one-liners" (Jeg skjønner hvorfor dette er inkludert, men det er ikke ulovlig å finne på noe nytt, "maybe you should read the manual first" er faktisk mer oppbrukt en karen som kikker ned i kaffen sin i Begins), kjip sloss koreografi, ikke blod..., varierende tempo og ga bitte litt rotete inntrykk.

 

At jeg i det hele tatt mener negativt om denne filmen irriterer meg. Fordi opplevelsen jeg fikk første gangen jeg så filmen var 100% fantastisk!

 

 

Jokeren skuffet seff ikke ;)

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...