Gå til innhold

HW-Lan 06: Butikk i nærheten av hangaren?


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer forøvrig til å ha bil der, så alle som har/skal bestikke meg rikelig for å slippe advarsler får en tur eller to til butikken på kjøpet :)

 

6262467[/snapback]

Får medmoderatorer sitte på gratis? :innocent: Jeg skal nok greie å komme meg til butikk en av dagene. Gjelder bare å spørre dem som finnes på LANet.

6264265[/snapback]

Tja, budrundene på PM er oppe i 125,- pr tur nå. Plass til fire i bilen,så det er ikke så ille. Kan ta meg 180 brett cola i baggasjen, så bilen er stor nok i alle fall :)

 

Men vi må få ordnet en form for transport. Kona har 16-seter minibuss på jobben. Kanskje jeg kan rekvirere henne et par runder om dagen? :)

Lenke til kommentar

Jeg kommer forøvrig til å ha bil der, så alle som har/skal bestikke meg rikelig for å slippe advarsler får en tur eller to til butikken på kjøpet :)

 

6262467[/snapback]

Får medmoderatorer sitte på gratis? :innocent: Jeg skal nok greie å komme meg til butikk en av dagene. Gjelder bare å spørre dem som finnes på LANet.

6264265[/snapback]

Tja, budrundene på PM er oppe i 125,- pr tur nå. Plass til fire i bilen,så det er ikke så ille. Kan ta meg 180 brett cola i baggasjen, så bilen er stor nok i alle fall :)

 

Men vi må få ordnet en form for transport. Kona har 16-seter minibuss på jobben. Kanskje jeg kan rekvirere henne et par runder om dagen? :)

6264951[/snapback]

Ja, det var et godt forslag! :)
Lenke til kommentar
Tja, budrundene på PM er oppe i 125,- pr tur nå. Plass til fire i bilen,så det er ikke så ille. Kan ta meg 180 brett cola i baggasjen, så bilen er stor nok i alle fall :)

 

Men vi må få ordnet en form for transport. Kona har 16-seter minibuss på jobben. Kanskje jeg kan rekvirere henne et par runder om dagen? :)

6264951[/snapback]

 

180 brett? crap!

 

Hvis vi sier at cola har samme vekt som vann(ikke langt unna), så veier et brett 7.92 kilo. 180 brett blir da 1425,6 kilo. Kjører du lastebil eller har du bare gode bakdempere? :p

 

(for å ikke snakke om at 180 brett tar plass.)

 

 

Forresten så må vi ikke glemme at Ikea er innen brukbar rekkevidde. Hamstre pølser der til 5 krone stykke :D

Lenke til kommentar
Forresten så må vi ikke glemme at Ikea er innen brukbar rekkevidde. Hamstre pølser der til 5 krone stykke

 

+ Soft Ice!

6270764[/snapback]

Pølsene på Ikea er jo aldeles ikke gode. Ikke de i Bergen hvertfall. Pizzaen derimot, den er jo absolutt godkjent. Faktisk smaker den bedre enn en del av disse Grandiosa-ene. Men så er den dyrere også da.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Jeg liker hvertfall ikke Jokerbutikkene.

6275749[/snapback]

Da er vi to... :yes:

6276784[/snapback]

 

o.O En ting vi er enige om Dag gamle Erik :D

6276795[/snapback]

Hehe, ja... Så lenger vi ikke diskuterer at osten er gul (for det er den nemmelig) så er vi nok enige :)
Lenke til kommentar
Jeg liker hvertfall ikke Jokerbutikkene.

6275749[/snapback]

Da er vi to... :yes:

6276784[/snapback]

 

o.O En ting vi er enige om Dag gamle Erik :D

6276795[/snapback]

Hehe, ja... Så lenger vi ikke diskuterer at osten er gul (for det er den nemmelig) så er vi nok enige :)

6277945[/snapback]

 

Det er fint. Begynner å bli ganske lei oste diskusjonen jeg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...