Gå til innhold

HW-Lan 06: Butikk i nærheten av hangaren?


DE1

Anbefalte innlegg

Joda, men synd det er minst en halvtimes gåtur til nærmeste butikk :p

Tror ganske mange ville forsvinne ut i asfaltjungelen der ute og aldri dukke opp igjen.

6325329[/snapback]

Hvem snakker om å gå? Løpe. Og løper man går det sikkert unna på 10 min hver vei. :cool:

6325429[/snapback]

Da stiller jeg med stoppeklokke, så kan du løpe for å handle for meg og deg? Du skal ha blodsmak når du er tilbake med colaen min :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, men synd det er minst en halvtimes gåtur til nærmeste butikk :p

Tror ganske mange ville forsvinne ut i asfaltjungelen der ute og aldri dukke opp igjen.

6325329[/snapback]

Hvem snakker om å gå? Løpe. Og løper man går det sikkert unna på 10 min hver vei. :cool:

6325429[/snapback]

Da stiller jeg med stoppeklokke, så kan du løpe for å handle for meg og deg? Du skal ha blodsmak når du er tilbake med colaen min :p

6344509[/snapback]

Ok :roll: Eller ikke :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hvorfor lurer alle på hvor nærmeste butikk er, et mye viktigere og mer presserende spørsmål er hvor nærmeste curlingbane er, synes ikke dere også det ?

6341207[/snapback]

 

Nærmeste curling bane ligger faktisk nærmere enn butikken,ca 5 min gåtur unna.

Når det gjelder omerådet rundt hangaren,så er dette ganske øde,og det er ganske langt til noen asfaljungel.

Jeg mener at bensinstasjonen fremdeles er åpen,ellers ville jeg beregnet ca 20 min gåtur hver vei til butikken.

 

Det er 2 busser som går forbi,og det er linje 31 mellom snarøya og tonsenhagen i oslo gjennom oslo sentrum. Og det er 733 mellom snarøya og bekkestua(Rykkin) begge i bærum,men begge går forbi lysaker.

31 har 15 min rute på dagen,og 30 på kvelden. 733 er en buss som kun går på dagen med times rute for det meste.

Prisene for buss er 25v/13b på 733 og 31 mellom hangar og butikk.

Fra hangar til oslo er prisen 33v/17

Forøvrig er

http://www.trafikanten.no/

din venn i oslo og omegn.

 

Wildthing

Lenke til kommentar

Nærmeste matbutikk som jeg kan komme på er på Lysaker Brygge. Har aldri vært inne i butikken, og hvorvidt de greier å levere nok søppelmat til 2000 colafråtsende gutter er uvisst. Kanskje gjøre dem oppmerksom på dette i forveien...

 

post-10803-1154370126_thumb.jpg

Link til samme bilde LINK

 

Ellers så er Stabekk (i gåavstand nærmere) men Skøyen har flere og større butikker. Til Skøyen anbefales tog som går minst hver halvtime.

Lenke til kommentar
Nærmeste matbutikk som jeg kan komme på er på Lysaker Brygge. Har aldri vært inne i butikken, og hvorvidt de greier å levere nok søppelmat til 2000 colafråtsende gutter er uvisst. Kanskje gjøre dem oppmerksom på dette i forveien...

 

post-10803-1154370126_thumb.jpg

Link til samme bilde LINK

 

Ellers så er Stabekk (i gåavstand nærmere) men Skøyen har flere og større butikker. Til  Skøyen anbefales tog som går minst hver halvtime.

6591328[/snapback]

En skulle da virkelig trp at Meny på Snarøya er nærmere enn Lysaker brygge?

Lenke til kommentar
Nærmeste matbutikk som jeg kan komme på er på Lysaker Brygge. Har aldri vært inne i butikken, og hvorvidt de greier å levere nok søppelmat til 2000 colafråtsende gutter er uvisst. Kanskje gjøre dem oppmerksom på dette i forveien...

 

post-10803-1154370126_thumb.jpg

Link til samme bilde LINK

 

Ellers så er Stabekk (i gåavstand nærmere) men Skøyen har flere og større butikker. Til  Skøyen anbefales tog som går minst hver halvtime.

6591328[/snapback]

En skulle da virkelig trp at Meny på Snarøya er nærmere enn Lysaker brygge?

6600022[/snapback]

Det trodde faktisk jeg også.. :hmm:

Lenke til kommentar
Heh, vakke klar over at det fantes en Meny på Snarøya :p Isåfall er jo det veldig mye nærmere, men spørs om de vil greie å tilpasse seg 2000 ekstra kunder, som nevnt før, noen burde kanskje gjøre nærliggende butikker oppmerksomme på at det kommer MASSE kunder i noen dagers tid :p

6600948[/snapback]

 

 

ICA storsenter, som ligger nære Vikingskipet husker jeg ble totalt ribbet for alt av fast-food og baguetter den første halvtimen de hadde åpent. Vi vil nok nevne dette for butikken, og la de avgjøre om de vil ta inn litt ekstra.

Lenke til kommentar
Heh, vakke klar over at det fantes en Meny på Snarøya :p Isåfall er jo det veldig mye nærmere, men spørs om de vil greie å tilpasse seg 2000 ekstra kunder, som nevnt før, noen burde kanskje gjøre nærliggende butikker oppmerksomme på at det kommer MASSE kunder i noen dagers tid :p

6600948[/snapback]

Det kan jo være greit å lese tråden man poster i ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...