Gå til innhold

HW-Lan 06: Butikk i nærheten av hangaren?


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trust me, Fornebu er ingen storby det heller. Det ligger laaaaaangt utenfor storbyen.

Nå aner ikke jeg hvor ofte de rutebussene går innom fornebu, så det var derfor jeg tengte det kansje kunne være aktuelt å sette opp en egen buss, som reiste til et senter en del ganger om dagen, slik at folk fikk handlet fra seg.

6289706[/snapback]

Lenke til kommentar
Trust me, Fornebu er ingen storby det heller. Det ligger laaaaaangt utenfor storbyen.

Nå aner ikke jeg hvor ofte de rutebussene går innom fornebu, så det var derfor jeg tengte det kansje kunne være aktuelt å sette opp en egen buss, som reiste til et senter en del ganger om dagen, slik at folk fikk handlet fra seg.

6289706[/snapback]

6294291[/snapback]

Førsteprioritert for oss nå er få på plass lokalene, seteoversikt og billettsalg før vi vurderer slike "småting" :)

 

Vi har enda en del måneder på oss, men uansett skal det gå greit å komme seg til en butikk elns hvis det skulle bli nødvendig, ikke glem at vi og vil ordne med at det blir solgt diverse i lokalet (enda ukjent hvem, hva etc)

Lenke til kommentar
Skulle ikke forundre meg om det er mulig å sette opp en "shuttle-bus" (kansje ikke kjører hele tiden da men..) som går til/fra butikker..

EDIT: Eventuelt til et senter e.l.

6286866[/snapback]

 

hvilken shuttle modell da ? intel eller amd ? 939 eller AM2 ? :)

6299235[/snapback]

 

Shuttle kan også bety å pendle, så Hrisebro mente at man kanskje kunne sette opp en buss som kjører frem og tilbake, og ikke en shuttle-pc :D

Lenke til kommentar
Skulle ikke forundre meg om det er mulig å sette opp en "shuttle-bus" (kansje ikke kjører hele tiden da men..) som går til/fra butikker..

EDIT: Eventuelt til et senter e.l.

6286866[/snapback]

 

hvilken shuttle modell da ? intel eller amd ? 939 eller AM2 ? :)

6299235[/snapback]

Tenker vi tar en AM2 jeg, siden den er nyest, og da sikkert mest konfortabel å sitte i ;)

Lenke til kommentar
Uansett, det er pokker meg ingen ting som slår en skikkelig gåtur etter å ha sittet inne i en hall et par dager! 20 min til/fra butikken kan generelt sett ikke være så ille? :)

6301520[/snapback]

Men så er det det at det er vel få nerder som går bra cs for å vise vei til en butikk?
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...