Gå til innhold

HW-Lan 06: Butikk i nærheten av hangaren?


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener det er ganske begrenset med butikker i umiddelbar nærhet. Husk at dette er omtrent midt på gamle fornebu flyplass. På Snarøya ligger det en ganske ålreit Meny, men det er i overkant langt å gå med mindre man slipper opp for røyk (har sett røykere gjøre mye dumt for en 20-pakk :))

 

Jeg regner med at det dukker opp en del med bil, og dermed er problemet løst for de som kjenner noen eller ikke er redde for å spørre :)

Lenke til kommentar
Nå finnes det heldighvis noe som heter kollektivtraffikk, så for en 20'ings kommer du deg nok inn til byen om du skulle trenge å supplere litt :)

6247393[/snapback]

Inn til byen = mye tid brukt. Tor bussen går rett forbi Meny på Snarøya. Er du rask og møter lite kø så rekker du den kanskje på returen også :)

Lenke til kommentar

Det er et stykke til nærmeste butikk ja.

Men, her må vi finne en løsning også for dem som ikke er så glad i å spørre om å få sitte på.

Kollektiv er en løsning, men vi får se om vi ikke kan fikse en egen LAN taxi til butikken dersom det blir behov. Sette seg opp på liste hos support eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Ømm..butikk..Tjaa det bør jo være noen nærbutikker der da, det bor jo en drøss med folk rundt snarøya, tror ikke de gidder å reise helt inn til Lysaker for å kjøpe melk og brød. Men isåfall er Lysaker nærmeste, det er vel bare å følge hovedveien samme vei dere kom. Oslo er hvertfall unødvendig, men det hadde kanskje vært litt fett å se noe ANNET enn bare en gjeng PC-nerder som spiller WOW og ikke tør å snakke til hverandre in person?

 

Når jeg jobbet i Telenor-bygget der, var det en bensinstasjon rett i nærheten, men denne tror jeg er nedlagt nå fordi de omdirigerte hovedveien.

Vi pleide ofte å gå tilbake til Lysaker etter jobb på fine sommerkvelder. Tar vel ca 20 minutt til fots hvis man finner veien. Det går gang/sykkelvei langs hele hovedveien.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er bunnpris på lysaker, åpent på søndager også:D

6261932[/snapback]

 

Husker du om det er gangvei igjenom tunellen dit? Eller er det mulig å gå en annen vei?

6261976[/snapback]

Nja, tror det... Men butikken er ikke langt fra lysaker togstasjonen som burde passe mange som kommer med tog. Jeg husker den bare fordi når jeg tar båten fra Nesodden til Lysaker. HW lan er perfekt for meg fordi jeg bor på Nesodden.

Lenke til kommentar
Jeg husker den bare fordi når jeg tar båten fra Nesodden til Lysaker.  HW lan er perfekt for meg fordi jeg bor på Nesodden.

6262051[/snapback]

A fellow Nesodding! Vær hilset! ^^ Selv bor jeg på Hellvik, noe som er perfekt for HW-LAN. Tar Lysakerbåten, og deretter 5 minutter med buss, og jeg er på plass. Med andre ord kan jeg faktisk sove hjemme.

 

... Men nå har jeg dratt denne tråden helt av temaet, så flink som jeg er. Grynt.

Lenke til kommentar
Ømm..butikk..Tjaa det bør jo være noen nærbutikker der da, det bor jo en drøss med folk rundt snarøya, tror ikke de gidder å reise helt inn til Lysaker for å kjøpe melk og brød.

6251241[/snapback]

Nei, de reiser til Meny midt på Snarøya (rett før kirken) som jeg har skrevet et par ganger alt :)

 

Jeg kommer forøvrig til å ha bil der, så alle som har/skal bestikke meg rikelig for å slippe advarsler får en tur eller to til butikken på kjøpet :)

 

 

*Daske Dahl*

Lenke til kommentar
Ømm..butikk..Tjaa det bør jo være noen nærbutikker der da, det bor jo en drøss med folk rundt snarøya, tror ikke de gidder å reise helt inn til Lysaker for å kjøpe melk og brød.

6251241[/snapback]

Nei, de reiser til Meny midt på Snarøya (rett før kirken) som jeg har skrevet et par ganger alt :)

 

Jeg kommer forøvrig til å ha bil der, så alle som har/skal bestikke meg rikelig for å slippe advarsler får en tur eller to til butikken på kjøpet :)

 

 

*Daske Dahl*

6262467[/snapback]

Hvor stor bil? :love:
Lenke til kommentar
Ømm..butikk..Tjaa det bør jo være noen nærbutikker der da, det bor jo en drøss med folk rundt snarøya, tror ikke de gidder å reise helt inn til Lysaker for å kjøpe melk og brød.

6251241[/snapback]

Nei, de reiser til Meny midt på Snarøya (rett før kirken) som jeg har skrevet et par ganger alt :)

 

Jeg kommer forøvrig til å ha bil der, så alle som har/skal bestikke meg rikelig for å slippe advarsler får en tur eller to til butikken på kjøpet :)

 

 

*Daske Dahl*

6262467[/snapback]

Får medmoderatorer sitte på gratis? :innocent: Jeg skal nok greie å komme meg til butikk en av dagene. Gjelder bare å spørre dem som finnes på LANet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...