Gå til innhold

Finnes det mange "døde" realms der ute?


Anbefalte innlegg

Blizzard setter opp nye realms ganske ofte, noe som fører til at folk fra de "gamle" realmsa reroller. Konsikvensen av dette blir fort at mange av de eldre realmsa dør. Noen som har opplevt dette? Finnes det mange døde realms?

 

Selv spiller jeg på Lightning's Blade. Serveren var så godt som død da vek'nilash(elns) åpnet, men nå har faktisk endel folk kommet tilbake igjen. Andre som har opplevt lignende? På det verste hadde vi 1 bwl guilds på horde siden, og ingen aq40 guilds. Nå har vi 2 aq guilds og ca 4-5 bwl guilds.

 

IMO ødelegger de nye relmsa for de gamle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva heter du på LB Cx ? Alliance eller Horde ? Guild ?

 

Har merka mange servere som før var "full" konstant, nå er nede i medium på peak tider, og ligger stort sett på low til vanlig. Tror folk rett og slett har gått lei av og møte de samme folka om og om igjen i BG's etc og derfor velger å rerolle / migrate.

Endret av Phalanx
Lenke til kommentar
Hva heter du på LB  Cx ? Alliance eller Horde ? Guild ?

 

Har merka mange servere som før var "full" konstant, nå er nede i medium på peak tider, og ligger stort sett på low til vanlig. Tror folk rett og slett har gått lei av og møte de samme folka om og om igjen i BG's etc og derfor velger å rerolle / migrate.

6213764[/snapback]

 

Cx - 60 UD mage - Society of Sensation

Lenke til kommentar
Blizzard setter opp nye realms ganske ofte, noe som fører til at folk fra de "gamle" realmsa reroller. Konsikvensen av dette blir fort at mange av de eldre realmsa dør. Noen som har opplevt dette? Finnes det mange døde realms?

 

Selv spiller jeg på Lightning's Blade. Serveren var så godt som død da vek'nilash(elns) åpnet, men nå har faktisk endel folk kommet tilbake igjen. Andre som har opplevt lignende? På det verste hadde vi 1 bwl guilds på horde siden, og ingen aq40 guilds. Nå har vi 2 aq guilds og ca 4-5 bwl guilds.

 

IMO ødelegger de nye relmsa for de gamle.

6213590[/snapback]

 

Hvordan fungerer egentlig migreringen? Hvordan kan man ta med seg en char. man allerede har spilt en del over på en anne server? Det begynner å bli litt lite folk på Burning Blade nå ja...

Lenke til kommentar
Burning Blade er rimelig død nå... Alle har migrert til Grim Batol... Er vel ingen MC-guilds en gang igjen på den serveren... Det var 4-5 AQ40guild og uendelig BWL/MC-guilds... Men serveren sugde, så alle stakk... :) Og godt var det... :p

6213614[/snapback]

 

Jeg logga på en alt på Burning Blade for å sjekke hvem som var igjen og da fant jeg 24 60s online hvor 16 gjorde ZG og de resterende var spredt rundt omkring og grindet :)

Lenke til kommentar
Var en liten tur innom Daggerspine her om dagen.. Virket ganske dødt der ja. Omtrent ikke folk i IF. Tok en scan på AH, totalt 29 sider, ikke stort. Ser det er satt opp migration _tilbake_ til Daggerspine nå. Sier vel sitt. Glad jeg ikke spiller der mer.

6213656[/snapback]

 

 

etter hva jeg har hørt så skal daggerspine merge med en annen server , altså ikke bare migrere di som frivilig vill dra , men flytte alt over .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...