Gå til innhold

Finnes det mange "døde" realms der ute?


Anbefalte innlegg

Xavius er vel blitt ganske forlatt den også. Mulig å migrere før BC, eller må man eventuelt starte ny char?

6220786[/snapback]

 

Vil ikke påstå at Xavius er ganske forlatt, vet om ganske mange som har sluttet der pga andre char's og slikt, men synes det er sånn passe med folk der :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xavius er vel blitt ganske forlatt den også. Mulig å migrere før BC, eller må man eventuelt starte ny char?

6220786[/snapback]

 

Vil ikke påstå at Xavius er ganske forlatt, vet om ganske mange som har sluttet der pga andre char's og slikt, men synes det er sånn passe med folk der :p

6222785[/snapback]

Ikke forlatt, men det har forsvunnet en del gode. Flyter av noobs nå.

Lenke til kommentar
Xavius er vel blitt ganske forlatt den også. Mulig å migrere før BC, eller må man eventuelt starte ny char?

6220786[/snapback]

 

Vil ikke påstå at Xavius er ganske forlatt, vet om ganske mange som har sluttet der pga andre char's og slikt, men synes det er sånn passe med folk der :p

6222785[/snapback]

Ikke forlatt, men det har forsvunnet en del gode. Flyter av noobs nå.

6223064[/snapback]

 

Så sant, så sant!

 

 

 

 

 

EVO :dribble:

Lenke til kommentar

Shadow Moon er passe død, 3 alliance og 1 Horde guild i Aq40 og en 6 BWL guilds totalt (der bare 1 på horde har tatt neffy).

 

2x Migrations ifra SM ødela serveren og 1 migration til SM der det kom en 90 alliancer og 5 horde.. Takk blizzard!

Lenke til kommentar
Shadow Moon er passe død, 3 alliance og 1 Horde guild i Aq40 og en 6 BWL guilds totalt (der bare 1 på horde har tatt neffy).

 

2x Migrations ifra SM ødela serveren og 1 migration til SM der det kom en 90 alliancer og 5 horde.. Takk blizzard!

6224803[/snapback]

 

Alle CZ folka flytta til Drak'thul.

Lenke til kommentar
Shadow Moon er passe død, 3 alliance og 1 Horde guild i Aq40 og en 6 BWL guilds totalt (der bare 1 på horde har tatt neffy).

 

2x Migrations ifra SM ødela serveren og 1 migration til SM der det kom en 90 alliancer og 5 horde.. Takk blizzard!

6224803[/snapback]

 

Ahh kjenntfolk :D

Naebliss @ Army of Darkness

Rolla min første char på SM og det var akkurat mens migreringa pågikk så når jeg kom var det passe dødt, men alle kompisene mine var der såe :dontgetit:

 

Men satser på at den kommer seg :ermm:

Lenke til kommentar
Var en liten tur innom Daggerspine her om dagen.. Virket ganske dødt der ja. Omtrent ikke folk i IF. Tok en scan på AH, totalt 29 sider, ikke stort. Ser det er satt opp migration _tilbake_ til Daggerspine nå. Sier vel sitt. Glad jeg ikke spiller der mer.

6213656[/snapback]

 

 

etter hva jeg har hørt så skal daggerspine merge med en annen server , altså ikke bare migrere di som frivilig vill dra , men flytte alt over .

6216256[/snapback]

 

jeg vet ihvertfall at det er satt opp migrering fra Bloodfeather til Daggerspine nå. etter en split i guildet vårt er det endel som har migrert for å kunne spille horde mot gamle guildies på BF. jeg tør ikke, da jeg er redd jeg ender opp på en av nevnte spøkelses-realms. BF har jo enda endel liv...

Lenke til kommentar

Horde på silvermoon virker temmelig forlatt for tiden. Ryktene tilsier at det eneste aq40 guildet er i oppløsning, sist uke rerollet det guildet som var kommet nest lengst (chromaggus) til alliance på en pvp server, og det ser ikke ut som det er mange nye fremadstormende guilds.

Lenke til kommentar
At man fikk tilbudet å migrere til ett annet realm, fra bloodscalp, førte til at alt for mange alliance stakk. Derfor er det nå ca 70% horde og 30% alliance. Dvs. bg køer på 30+ min. og null world pvp.

 

Rimelig død server.

6228013[/snapback]

 

Hmm eneste servern med betydelig mer horde enn alliance da? :p

Lenke til kommentar

Høres ikke bra ut... :(

Spiller på Arathor som har 200 i kø på peak tider på søndager og sånn... Hvor mye fullere må den bli før det blir migration? Vil ikke ha migration og miste venner "herfra" :p

 

I følge warcraftrealms er den også Europas største PvE realm og nå...

Lenke til kommentar
At man fikk tilbudet å migrere til ett annet realm, fra bloodscalp, førte til at alt for mange alliance stakk. Derfor er det nå ca 70% horde og 30% alliance. Dvs. bg køer på 30+ min. og null world pvp.

 

Rimelig død server.

6228013[/snapback]

 

Hmm eneste servern med betydelig mer horde enn alliance da? :p

6228202[/snapback]

 

Mye mulig, men det er rimelig kjedelig og spille horde når det ikke er alliance :) Hovedproblemet er vel egentlig at pvp-delen på realmet er død. Når man endelig har kommet inn i bg møter man kun alliance pvp-team, som lett gruser random hordes. huffameg.

 

hva med å åpne for fler alliance fra et realm som har for mye? ><

Lenke til kommentar
Høres ikke bra ut... :(

Spiller på Arathor som har 200 i kø på peak tider på søndager og sånn... Hvor mye fullere må den bli før det blir migration? Vil ikke ha migration og miste venner "herfra" :p

 

I følge warcraftrealms er den også Europas største PvE realm og nå...

6228274[/snapback]

 

daggerspine var opp i 500-700 etter klokka 18-19 på hverdager før de ble noe migrering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...