Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå irriterer jeg meg over guitar hero! Jeg syns det ser så teit ut. Hvordan kan trykke på noen knapper være morsomt? wtf?

Da synger jeg heller alene :!:

Jeg var av samme oppfatning til jeg fikk prøve det ut selv. Om du først begynner å bli god i noen sanger blir du mest sannsynlig hekta. Spørs selvsagt litt på hva slags musikk man liker fra start av også.

 

Reklamene på Viasat4 og TV3 irriterer meg langt inn i ryggmargen. Ikke nok med at det er reklamepause hvert femte minutt, det er faen meg de samme jævla reklamene hver gang også. Grand Prix-CD, hjelp en fengselsfugl, Hannah Montana og Natteravnene, jeg kommer aldri til å hjelpe noen av dere.

Lenke til kommentar

:!: ja stemmer det, bare spør prada8 ;)

 

Jeg er irritert på dumme singstar (ja, jeg dro faktisk over for å kjøpe.lol). Står 'laster ned' status på spillet, men så skjer det liksom ikke noe mer :roll:

 

edit: det kom etterhvert. tålmodighet er noe jeg ikke har.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Jeg sier STFU til fjortiser som skal 'ta' mine fjortisvenninner.

Så morsom. De er tøffe i kjeften og jeg sier igjen stfu bitches, og så stikker de -da de ser jeg bryr meg fint lite om deres trusler. Tror de at de skal få respekt og jeg bækker unna ? :!:

Tapere, finn dere en annen hobby :roll:

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Rettelse, alt på 192kbps og oppover er godkjent...128 er helt forferdelig dårlig..

 

Ja, 128kbps er helt forferdelig å høre på anlegget. 192kbps kan til nød gå greit det også, men det beste er jo om jeg klarer å skaffe 320kbps. 192kbps høres faktisk bra ut i headsettet, men når jeg kjører det på anlegget blir det i grenseland.

 

Dere vet vel at det er flere ting enn kun bitrate som teller? F.eks. vil en 128kbps AAC (iTunes format), eller FLAC høres bedre ut enn en MP3 i 128kbps, pga. MP3 er utdatert og komprimerer ikke like bra. Og forskjellige musikktyper krever også sitt, f.eks. så vil rock kreve mer enn en pop-låt, så hvilket sjanger du hører på vil også avgjøre.

 

Om filen er CBR eller VBR spiller jo også en stor rolle.

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Guitar hero er jo artig på samme måte som DDR-spillene. De handler jo også om å trykke på knapper, bare at du gjør det med føttene dine . Guitar hero , DDR og singstar er slike spille som kan være kjedelig å holde på med alene, men når du imponerer folk på fest er det verdt det :dribble: Jeg ønsker meg tom clancys rainbow six til PS3 i påska.. fikk nesten panikk da typen skulle selge sin ps3 til en kompis, men han lovte å vente til etter påska, slik at vi får tak i en ny (skal bytte versjon for vi har den japanske..) På søndag har vi hatt den i ett år :!:

 

Jeg irriterer meg over naboen. Man kan stille klokka etter han i helgene. På slaget 11 slår han på høy musikk, og lar den være på til langt ut på kvelden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...