Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre herre gud! Sitter med en spesialdesignet hals her som heter Windows Astma Edition med windowsblinds forkjølelse, håret opp og hoster noe inni ***! Tror faktisk jeg drømte halvveis om å installere Windows server 2003!

 

Hadde jeg hatt service pack ventoline hadde det gått på høykant ned

Noen trøstende ord å få?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Herre herre gud! Sitter med en spesialdesignet hals her som heter Windows Astma Edition med windowsblinds forkjølelse, håret opp og hoster noe inni ***! Tror faktisk jeg drømte halvveis om å installere Windows server 2003!

 

Hadde jeg hatt service pack ventoline hadde det gått på høykant ned

Noen trøstende ord å få?

Ja, hvis jeg hadde skjønt en brøkdel av innlegget ditt. (:

Lenke til kommentar
Herre herre gud! Sitter med en spesialdesignet hals her som heter Windows Astma Edition med windowsblinds forkjølelse, håret opp og hoster noe inni ***! Tror faktisk jeg drømte halvveis om å installere Windows server 2003!

 

Hadde jeg hatt service pack ventoline hadde det gått på høykant ned

Noen trøstende ord å få?

Ja, hvis jeg hadde skjønt en brøkdel av innlegget ditt. (:

Tror de har noe med en... server... å gjøre :blink:

Lenke til kommentar

Ugh. Jeg lagde meg fajitas for et par dager siden, og lagde nok til to dagers middag. Den skålen med kyllingkjøtt, løk og paprika som stod i kjøleskapet fra i forgårs til i går har tydeligvis fått melken som stod i en kartong der inne til å smake løk og paprika. Og det var akkurat like jævlig som det høres ut som.

Lenke til kommentar

Prada8:

Utrolig synd :(

 

Ah, nå tok jeg den. Tror han har virus :whistle:han har forkjølelsesvirus

Nope..

Handler om at han har astma :p

 

Han sier det jo i innlegget hans her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=4160

åttpåtil skulle jeg vært kvitt den i 4-5 klasse på barneskolen. Lungekapasiteten gikk opp men når jeg blir forkjølet så popper denne astmaen opp igjen. Npen få ganger får jeg pusteproblemer i dagliglivet, men dette er meget sjelden

 

Drømmen og den hosten var veldig ille. Har nå også vondt i magemusklene og halsen er et sammensnørt sandpapir!

Jeg drømte faktisk om at jeg installerte Windows 2003 Server Enterprise edition

Har nemlig en som står å går på rommet mitt. Ikke akkurat vanlig det. Skal legge inn ISA Server når jeg får tid. Da er det slutt på at lillesøsteren spiller Habbo og storesøsters Facebook ;)

 

Denne sykdommen irriterer spesielt når jeg ble syk og måtte bake muffins til et kakeoplegg skolen har + at jeg egentlig skulle få igjen iPod Classicen jeg lånte til en lærer :mad:

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...