Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

nei nei :p men nå snakker jeg om de som virkelig bruker MYE penger på klær da. har kansje ikke så mye jeg skulle sagt sjæl da. bruker en del penger på musikk og snus i tilleg. herregud. går med et par tre tusen i året bare på det. men pleier somregel å gi til innsamlingsaksjoner og familien min har lisom 2 fadderbarn eller no. : P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Været for 2,5-3 timer irriterte meg grenseløst. Makan til drittvær har jeg ikke opplevd før! :mad:

haha, da skulle du sett meg. Blåste ganske heftig i trondheim. var på vei hjem fra jobb, og hadde kjøpt meg tørkestativ på nille. Det ble jo som et seil, og bakken var jo speilblank, så jeg seilte fra bussen og hjem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

At bussen bare kommer når den skal 5 av 10 ganger! Spesielt irriterende når den aldri dukker opp i dårlig vær, som nå! SL kan se og komme seg av veien, utrolig dårlige greier.

Lenke til kommentar

MP3-spilleren min:

- For det første kan den faktisk kalles en mp3-spiller, siden det er omtrent det eneste formatet den støtter.

- Den medfølgende programvaren har en elendig oppdateringsrutine, hvor vi ikke laster ned deler av programmet som skal oppdateres, men hele programmet på 600 mb.

- Den tillater meg å rate sanger fra 1 til 5 stjerner, greit nok, men meningsløst når den kun har topp 20 ratede sanger. Jeg får ikke ha flere enn 20 favoritter?

- Podcaster, i mp3-format, blir konvertert til AVI-filmer i medfølgende programvare. Greit, jeg går utenom programvaren...

- ...Men, ZENcast-menyen, hvor jeg har tilgang til podcastene takler bare AVI-filer. Yippee-ki-yay! Podcastene må dermed legges inn som musikk, og hva er ikke mer irriterende enn en podcast når man hører på musikk?

- Navigeringen er ikke helt logisk, hverken fysisk eller grensersnittet.

- Volumet er litt lavt.

 

Ellers er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...