Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho, hvilken video for denne tråden! :D

 

Det verste er at jeg bruker en lignende sinnemestringsteknikk selv også. Utrolig mange ting i hverdagen som irriterer så grenseløst (det er jo grunnen til at vi har denne tråden), og særlig den juicekartongen er jo HELT typisk. Haha.

Lenke til kommentar
akkurat. sossene går med de dyreste klærne på markedet fordi de må gjøre det for å bli respektert der de bor og for å få status på skolen/vennekretsen.

 

Eeeller så går de med de "dyreste klærne" fordi de har råd til det. Må jo få lov å bruke pengene sine?

 

Den dagen det ble tøft og gå med klær som i utgangspunktet er unødvendige dyre.. Jaja, deres valg. Hvor mye er unødvendig dyrt for en hettegenser/ziphood?

 

Vinteren vi har hatt frem til nå er av den dårligste jeg har opplevd. Surt og vått, når det skulle vært hvitt og lyst.

 

Folk som ikke greier og kaste snusen i søpla. Kan vel ikke være så vanskelig vel?

Lenke til kommentar

Msn og sms språk..."D r qlt :p" "Jei Å Victoria va i byn Å shoppet :p <3<3" Osv.

HELVETE.

 

Denne vinteren, den har sugd hardt.

Skolen irriterer meg og.

Og ikke minst folk som tar to busseter, og ikke flytter seg, selv om folk gjør det klart uten kommunikasjon at de kunne tenke seg å sitte ved siden av h*n, fordi det ikke er noen andre ledige plasser.

Kø er og stygt og irriterende.

 

Og uendelig mange flere ting.

Lenke til kommentar

Denne 14 åringen klarer ikke og bedømme om plassen forran seg er gulv eller luft og faller ned.

Nå tar vel neppe firmaet inn flere 14 åringer fra skolene rundt.

Han gjorde ikke noe annet en å ødelegge for andre som gjerne ville hatt arbeidsuke der.

Han kunne i alle fall hatt guts til å fortalt ledelsen at han er halvblind og suicidal

Endret av War
Lenke til kommentar
akkurat. sossene går med de dyreste klærne på markedet fordi de må gjøre det for å bli respektert der de bor og for å få status på skolen/vennekretsen.

 

Eeeller så går de med de "dyreste klærne" fordi de har råd til det. Må jo få lov å bruke pengene sine?

 

Herregud ! det er barn som sulter her i verden !

Lenke til kommentar

Eeeller så går de med de "dyreste klærne" fordi de har råd til det. Må jo få lov å bruke pengene sine?

Herregud ! det er barn som sulter her i verden !

Ja vel. Og derfor får ikke folk bruke pengene sine på akkurat hva de vil?

 

jo for all del ! men, hvis jeg hadde mye penger ville jeg heller gitt dem til veldedighet framfor å kjøpr klær dersom jeg ikke egentlig trengte det. kansje litt mer etisk å sørge for at et litee negerbarn får nok av både vått og tørt framfor å kjøpe seg enda en caps ? jeg bare spør. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...