Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg nå ligger i senga mi og leser gjennom alle trådene i OT-baren, og det kommer jeg til å fortsette med i kveld.

Begynner også å få litt småvondt i halsen og jeg har jævlig vondt i nakken.

Jeg har ikke noe godt å tygge/drikke på, samtidig som jeg vet at jeg kunne vært på privatfest nå, men har ikke skyss. ARGH.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som bare tror sitt eget liv går videre, mens toskene fra ungdomskolen ikke har forandret eller utviklet seg. :roll:

Karen jeg snakker om har jeg møtt etter ungdomsskolen også. Fortsatt samme pikken, ikke forandret seg det grann.

 

mener du at pikken hans er helt lik som på ungdomsskolen eller at han fortsatt oppfører seg som en pikk ?

Lenke til kommentar
Er typene så skumle at alle blir handlingslammet? Få typene med på syngingen.

 

Det er jentene som er så pysete og flaue... Og ekte mannfolk synger ikke har typen min sagt til meg!

 

Bra han lengre oppe som møtte en fyr som har lik pikk som på ungdomskolen :!:

 

Jeg irriterer meg over at jeg hater å drikke, og hater å feste.. og hater mest av alt å gå på byen... da jeg var singel var det artig, men nå som jeg har slått meg ned er det liksom ikke vits lengre ..

Lenke til kommentar
Er typene så skumle at alle blir handlingslammet? Få typene med på syngingen.

 

Det er jentene som er så pysete og flaue... Og ekte mannfolk synger ikke har typen min sagt til meg!

 

Bra han lengre oppe som møtte en fyr som har lik pikk som på ungdomskolen :!:

 

Jeg irriterer meg over at jeg hater å drikke, og hater å feste.. og hater mest av alt å gå på byen... da jeg var singel var det artig, men nå som jeg har slått meg ned er det liksom ikke vits lengre ..

<Han tar feil.

Singstar er fett.

Lenke til kommentar
<Han tar feil.

Singstar er fett.

Singstar er dritt. Får like vondt i hue hver gang. DET ER FORDI INGEN AV DE SOM SYNGER KAN SYNGE! :mad:

Spesielt når de har på easy og tror de kan synge siden de får 6000 av 10 000 poeng (eller hva det nå regnes i). Hvem som helst kan klare det på easy.. Ja jeg har prøvd. Ved å nynne meg gjennom fikk jeg så og si toppscore og jeg kan ikke synge og har ikke gjort det siden jeg var 3 mens jeg lekte i sandkassa.

 

Men singstar/karaoke kan være morsomt og.. Er fettartig å se fulle folk på ferjer synge om natta.. i Hvertfall for en liten stund :wee: Det beste er når de sender det på TV'n i lugaren.. Da kan man jo switche fram og tilbake hvis noe er dårlig :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...