Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ting som irriterer meg på forumet:

 

- Folk som ikke vet når man skal bruke å og og

 

Da har du lite å irritere deg over asså... Jeg er dystlektiker og jeg har ikke peiling når jeg skal bruker Å/OG så da irriterer du deg for noe du kan bare over se, og tenke litt om hva de mener. "er det å eller og han mener og bruke" :hrm:

Lenke til kommentar

Enig med han med den lange listen. På absolutt alle punkter.

 

En annen ting som irriterer meg er jenter som hinter etter komplimenter.

Som f.eks. "Årrr, jeg er så stygg" bare for å få deg til å si at hun ikke er det.

Etterhvert blir det en diskusjon om det og det ender med at jeg må si unnskyld når jeg ikke har noe å unnskylde meg for.

Lenke til kommentar

det er liskom care, folk kan jo ikke noe for at de blir født med dytlsksi/skrive og lese problemer, så hvorfor må dystlektikerene gjøre alt så komplisert. det er jo bare det at de glemmer 1 bokstav eller 2, eller balander forskjellige ord. folk skriver jo "data språk/spill språk" som: STFU,lol,omg,omfg,roflmao osv. så hvorfor skal dytlektikere plutselig ta i bruk Word retnings prog, for det de blir født med dystleksi.

 

Ja. de kan trene seg til bedre skrive og lese vaner, og få folk som ikke gidder og ta seg til til og tenke seg litt om når de leser en tekst med skrive feil.

 

Dystlektikere er ikke mindre smart en andre for det de er født med det, det er bare at når de skriver så glemmer de ord og viktige settnings oppsett.

 

Jeg personelig har dystleksi og det hemmer meg i både skole gang og jobb søking, for eks. på skolen fikk jeg ikke pc med rett skrivings prog. så alle prøver og stiler vi måtte skrive gikk til helvete for til og med læreren ga en god faen om jeg hadde dystleksi, og i jobb markede er det mange jobber du må skrive raporter osv.

Word rettskrivings programmer kan ikke rette Å og OG feil, for det retter bare ord.

 

Så da kan heller de som ikke ha dystleksi ta og lese litt nøye og tenke seg litt om når de leser en tekst. :mad::hrm:

Lenke til kommentar
Maruis_r. MENNESKER SOM IKKE KAN NORSK, SKRIFTLIG OG MUNTLIG (OG/Å-REGLER, GENERELL GRAMATIKK)

 

du/dere som ikke får står hvorfor folk har dystleksi er bare noen arugant folk, så ta dere litt sammen, for dere har jo ikke det, så da kan jo dere burke den høyt utviklede hjernen deres og tenke dere litt om neste gang dere lese en post fra en dystlektiker. :mad:

Endret av Bryfjes
Lenke til kommentar
Maruis_r. MENNESKER SOM IKKE KAN NORSK, SKRIFTLIG OG MUNTLIG (OG/Å-REGLER, GENERELL GRAMATIKK)

 

du/dere som ikke får står hvorfor folk har dystleksi er bare noen arugant sopere, så ta dere litt sammen, for dere har jo ikke det, så da kan jo dere burke den høyt utviklede hjernen deres og tenke dere litt om neste gang dere lese en post fra en dystlektiker. :mad:

6472100[/snapback]

 

Tror nok han mener med unntak av sykdommer. I hvert fall slik jeg tolker det.

:)

Lenke til kommentar
Maruis_r. MENNESKER SOM IKKE KAN NORSK, SKRIFTLIG OG MUNTLIG (OG/Å-REGLER, GENERELL GRAMATIKK)

 

du/dere som ikke får står hvorfor folk har dystleksi er bare noen arugant sopere

6472100[/snapback]

Hvis du ikke vil at folk skal sette de med skrive- og lesevansker i bås, bør du ikke selv sette andre i den posisjonen. Sopere?

 

Tror også Marius_R mener folk som rett og slett slurver, ikke folk med skrivevansker.

Lenke til kommentar
Tror også Marius_R mener folk som rett og slett slurver, ikke folk med skrivevansker.

 

Hva er egentilg forskjellen? han vet jo ikke hvem som har dystleksi eller hvem som slurver.....

 

du/dere som ikke får står hvorfor folk har dystleksi er bare noen arugant sopere

 

jeg skriv i sinne for jeg liker ikke og bli undertrykkt av folk som ikke vet hvordan det er og være dystlektiker

Endret av Bryfjes
Lenke til kommentar
Tror også Marius_R mener folk som rett og slett slurver, ikke folk med skrivevansker.

 

Hva er egentilg forskjellen? han vet jo ikke hvem som har dystleksi eller hvem som slurver.....

6472189[/snapback]

 

Derfor er det viktig at de som har dysleksi sier i fra slik at det ikke blir noen misforståelser.

Lenke til kommentar
-JEG HATER FOLK SOM SER NED PÅ ANDRE MENNESKER

6472144[/snapback]

Så ironisk..de som ned på homofile kaller dem...sopere! Hvem ser ned på hvem her?

 

 

Hw.no har en grei oppfordring til folk med lese- og skrivevansker:

 

Vi vil oppfordre til at du legger til informasjon i signaturen din om ditt skriveproblem, slik at du ved en senere anledning vil slippe at kanskje noen tar det opp.
Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...